اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روزهای ابتدایی ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد

برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت نهم تا هفدهم ماه مبارک رمضان در مشهد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی گفت: نمایشگاه قرآن و عترت مشهد در روزهای نهم تا هفدهم ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت نهم تا هفدهم ماه مبارک رمضان در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،‌ سیدسعید سرابی صبح امروز در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد اظهار داشت: هر سال هفته آخر ماه مبارک رمضان نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت در مشهد برگزار می‌شود، اما امسال به منظور بهره‌برداری از شور و نشاط احکام بر روزهای نخست ماه پر برکت تصمیم گرفتیم تا روزهای نهم تا هفدهم ماه مبارک این نمایشگاه برگزار شود.

وی در ارتباط با هزینه‌های اجرایی نمایشگاه گفت: برای تأمین هزینه‌های بخش‌ها و ستادهای مختلف نمایشگاه با بیش از 20 سازمان هماهنگی لازم صورت گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی تصریح کرد: با توجه به وجود بارگاه منور رضوی و نیز وسعت برگزاری و تعداد بخش‌های نمایشگاه در مشهد، این نمایشگاه قابل رقابت با نمایشگاه تهران است.

سرابی اذعان داشت: در پایان برگزاری نخستین جلسه ستاد اجرایی و انجام بررسی‌های کارشناسانه تصمیماتی در مورد زمان و مدت برگزاری نمایشگاه گرفته شد؛ به طوری که نمایشگاه هشتم نسبت به سال‌های گذشته سه روز بیشتر و در مجموع در مدت 9 روز برگزار می‌شود.

در ادامه این جلسه، معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌رضوی ضمن مهم دانستن شور و نشاط در برگزاری نمایشگاه قرآنی مشهد، عنوان کرد: پسندیده است با مطرح کردن بحث‌های علمی و متولی کردن خود جوانان و دانشجویان در برگزاری میزگردهایی در زمینه اعجاز قرآن موجبات جذب جوانان فراهم شود.

علی‌اصغر رشید ابراز کرد: بهتر است ارزیابی‌های لازم در مورد دستگاه‌های شرکت‌کننده در برگزاری نمایشگاه انجام شده و نهادهای برتر شناسایی و معرفی شوند.

وی، خواستار توجه ویژه به بانوان در نمایشگاه شد و افزود: پیشنهاد می‌شود بخشی مجزا برای پوشش فعالیت‌های قرآنی بانوان در نظر گرفته شود تا به صورت شاخص‌تر بانوان به همکاری و شرکت در نمایشگاه ترغیب شوند.

انتهای پیام/70003/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول