اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

حاج‌اسبویی و رمضانی مربیان فصل جدید فوتبال صنعت آمل

جمشید رمضانی مربی بدنساز فصل گذشته صنعت ساری و رضا حاج‌اسبویی مربی نام‌آشنای مازندرانی در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور به تیم پیام صنعت آمل پیوستند.

حاج‌اسبویی و رمضانی مربیان فصل جدید فوتبال صنعت آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از آمل، جمشید رمضانی مربی بدنساز فصل گذشته صنعت ساری و رضا حاج‌اسبویی مربی نام‌آشنای مازندرانی که سابقه حضور در تیم بزرگ استقلال تهران را هم دارد، در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور به تیم پیام صنعت آمل پیوستند.

رمضانی به صورت تخصصی کار بدنسازی فوتبال را دنبال می‌کند و به عنوان ماساژور ورزشی و تخصصی در زمینه حرکات اصلاحی کار می‌کند البته او کارشناس ارشد تربیت بدنی است.

این مربی نام‌آشنا در کارنامه ورزشی خود علاوه بر فعالیت در صنعت ساری، حضور در تیم‌های پرسپولیس قائمشهر و نساجی مازندران را به همراه دارد.

همچنین رضا حاج‌اسبویی به عنوان یکی از مربیان تیم ملی جوانان ایران انتخاب شده که علاوه بر آن در بین کادر فنی نماینده آمل در لیگ دسته دو کشور جای دارد.

تیم پیام صنعت آمل با به کارگیری مربیان و پیشکسوتان ورزش فوتبال در مازندران درصدد است تا به عنوان نماینده شایسته مازندران در این دوره از رقابت‌ها خوش درخشیده و جواز حضور در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور را کسب کند.

انتهای پیام/86012/ج20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول