اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت

طرح کمک پرستاری در سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: به منظور غنی‌سازی طرح اوقات فراغت، طرح کمک پرستاری در سطح استان اجرا می‌شود.

طرح کمک پرستاری در سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از هیرمند، محسن مسعودیان‌راد پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه کلاس‌های طرح اوقات فراغت شهرستان‌های شمال استان در هیرمند اظهار داشت: برنامه‌هایی در زمینه مسائل قرآن، احکام، ورزشی، حرفه‌آموزی و فرهنگی و هنری در کلاس‌های اوقات فراغت در تمامی سطح استان آغاز شده است.

وی افزود: 55 پایگاه کانون موقت برای طرح اوقات فراغت در سطح استان در نظر گرفته شده که جمعیتی بالغ بر پنج هزار و 100 نفر مشغول به فعالیت خواهند شد.

این مسئول با اشاره بر اینکه 6 هزار نفر نیز در برنامه‌های فنی و حرفه‌ای و آموزش‌های ترویجی شرکت خواهند کرد، بیان داشت: در سطح سیستان یک‌هزار و 350 نفر در قالب 13 کانون در زمینه‌های قرآن‌آموزی، حفظ و قرائت قرآن، احکام، اخلاق، اعتقادات دینی و همچنین اشتغال‌زایی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با هدف احیا هنرهای بومی منطقه و ایجاد زمینه اشتغال در کلاس‌های طرح اوقات فراغت شرکت خواهند کرد.

وی بیان کرد: طرح کمک پرستاری از دیگر برنامه‌های طرح اوقات فراغت در سطح استان بوده که در این راستا از هر روستا تعدادی از فارغ‌التحصیلان و متقاضیان، دوره‌های پرستاری و کمک پرستاری را با هماهنگی مرکز بهداشت آموزش‌های مختلف را فرا خواهند گرفت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان متذکر شد: بعد از طی آموزش‌های لازم این افراد به‌عنوان رابطین بهداشت و سلامت در روستاها با کمیته امداد همکاری خواهند داشت.

مسعودیان‌راد گفت: کمیته امداد آمادگی دارد کتابخانه و مرکز فرهنگی را در بعد نرم‌افزاری در مرکز شهرستان هیرمند ایجاد کند.

همچنین طی مراسمی در دفتر فرماندار هیرمند از بانک‌های عامل پرداخت وام‌های خوداشتغالی به مددجویان و نیازمندان شهرستان با حضور مدیرکل کمیته امداد استان تقدیر به‌عمل آمد.

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان در این جلسه اذعان داشت: کمیته امداد استان در سال گذشته رتبه نخست را در زمینه پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی و همچنین رتبه دوم را در بحث ثبت سامانه رصد به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/75002/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول