اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد منوجان:

کانون‌های مساجد منوجان مشکل کمبود اعتبار دارند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان منوجان گفت: از مهم‌ترین مشکلات کانون‌های مساجد منوجان کمبود اعتبارات فرهنگی و ورزشی بوده که نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

کانون‌های مساجد منوجان مشکل کمبود اعتبار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، حسن کوه‌پیما بعد از ظهر امروز در بازدید از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان اظهار داشت: هدف از بازدیدها بررسی طرح‌های اوقات فراغت، جذب جوانان و نوجوانان در مساجد و شرکت آنان در برنامه‌های فرهنگی، هنری و مذهبی و همچنین مناسبت‌ها است.

وی افزود: مدیران کانون‌های فعال مساجد مورد تشویق و تجلیل قرار می‌گیرند و سپس به اردوی تفریحی اعزام می‌شوند.

کوه‌پیما تصریح کرد: از مهم‌ترین مشکلات کانون‌های مساجد شهرستان منوجان کمبود اعتبارات فرهنگی و ورزشی بوده که نیازمند توجه ویژه مسئولان مربوطه است.

وی ابراز داشت: هنوز مساجد زیادی هستند که دارای کانون فرهنگی و هنری نیستند و لازم است، دبیرخانه کانون‌های مساجد جنوب کرمان نسبت به تسریع در صدور مجوز کانون‌هایی که ثبت‌نام کرده، اقدام کنند و همکاری لازم را با آنها به عمل آورند.

کارشناس ساماندهی و نظارت دبیرخانه کانون‌های مساجد جنوب کرمان نیز اظهار داشت: در راستای بهینه‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان دبیرخانه در قالب طرح آسمان‌ها کانون‌هایی را که در این طرح تفاهمنامه امضا کرده، مورد حمایت خود قرار می‌دهد.

اسماعیل نیک‌نفس یکی از وظایف مهم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را جذب جوانان و نوجوانان به مسجد با شیوه‌های نوین و برنامه‌های خلاقانه و متنوع دانست و عنوان کرد: تابستان و طرح اوقات فراغت زمان مناسبی برای انجام این فعالیت‌ها است.

وی اذعان داشت: یکی از دیگر برنامه‌های مهم دبیرخانه کانون‌های مساجد جنوب کرمان بازدید از کانون‌ها است تا علاوه بر شناسایی کانون‌های فعال مشکلات و نیازهای آنها نیز شناسایی شود.

نیک‌نفس بیان داشت: طبق بازدیدی که از کانون‌های مساجد شهرستان منوجان صورت گرفته، مدیران کانون با وجود کمبود امکانات، بسیار فعال کار می‌کنند.

وی افزود: اغلب نیاز کانون‌ها کمبود بودجه برای مربیان و تأمین تجهیزات ورزشی، رایانه و دوربین است.

انتهای پیام/80006/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول