اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ماه مبارک رمضان

طرح تلاوت نور در کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

کارشناس آموزش و پژوهش دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح تلاوت نور به مناسبت ماه مبارک رمضان در کانون‌های مساجد استان برگزار می‌شود.

طرح تلاوت نور در کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

علیرضا سبزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از برگزاری طرح تلاوت نور در 410 کانون مساجد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار داشت: این طرح هر ساله به مناسبت ماه مبارک رمضان در تمامی کانون‌های مساجد استان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح بیش از دو هزار جلد قرآن، مفاتیح‌الجنان و صحیفه سجادیه بین کانون‌های مساجد طرح تلاوت نور استان توزیع می‌شود.

کارشناس آموزش و پژوهش دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد اهداف کلی طرح را تسهیل در امر روخوانی و روان‌خوانی قرآن، تعمیم فرهنگ انس و تلاوت قرآن کریم و  زمینه‌سازی ظهور و بروز مفاهیم والای قرآن در بین اهالی مسجد عنوان کرد و گفت: این طرح هر ساله به منظور یک رویه ثابت و عمومی در امر تلاوت قرآن برگزار می‌شود.

سبزی دیگر اهداف طرح تلاوت قرآن را آموزش روان‌خوانی و روخوانی از طریق ترتیل‌خوانی در مساجد و ایجاد یک رویه در امر تلاوت قرآن بیان کرد.

کارشناس آموزش و پژوهش دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مساجد متقاضی اجرای طرح تلاوت نور پس از تکمیل فرم و ارائه درخواست به دبیرخانه استان، پس از بررسی اقدامات لازم جهت اجرای طرح صورت می‌گیرد.

وی، مجری طرح تلاوت نور را مراکز فرهنگی و هنری در مساجد عنوان کرد و گفت: این طرح پس از اقامه نماز در مساجد استان اجرا و هر مسجد با دریافت 25 جلد قرآن طرح را برگزار می‌کند.

انتهای پیام/82011/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول