اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل خبر داد

جذب 50 هزار جوان برای برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: جذب بیش از 50 هزار جوان و نوجوان با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سال گذشته انجام شده که امیدواریم امسال این رقم افزایش پیدا کند.

جذب 50 هزار جوان برای برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد

نادر سقا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: یکی از تفاوت‌های برنامه امسال ما نسبت به سال گذشته تنوع و گستردگی این برنامه‌هاست که برای دانش‌آموزان و سنین مختلف جامعه اعم از کودک، نوجوان، جوان و حتی بزرگسال و خواهران و برادران برنامه‌های متنوع و متناسب با سن و سال آنها در کانون‌های فرهنگی هنری تدارک دیده شده است.

وی با اعلام اینکه 50 درصد اعضای این کانون‌ها را خواهران تشکیل می‌دهند که در قالب کانون فعالیت‌های مختلفی را انجام می‌دهند، عنوان کرد: یکی از طرح‌هایی که سال گذشته با استقبال خوبی روبرو شد طرح قرآنی 1446 بود که بیش از 25 هزار نفر در این طرح مشارکت کردند که امسال نیز طرح قرآنی 1447 با اولویت جزء 29 قرآن کریم در رشته مفاهیم، حفظ، روخوانی و قرائت و با همکاری شبکه قرآن اجرا می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: بازدید از اماکن زیارتی، علمی و فرهنگی و مکان‌های مقدس جزو اولویت‌ برنامه‌های تابستانی کانون است که امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مرتبط به ویژه دانشگاه و اوقاف و امور خیریه بتوانیم این برنامه را جامه عمل بپوشانیم.

سقا از پیش‌بینی ارائه تسهیلات رفاهی برای 40 هزار گروه سنی نوجوان و جوان خبر داد و تصریح کرد: برای بهره‌مندی از فضاهای ورزشی و سالن‌ها و استخرها تفاهم‌نامه‌ای را با مسئولان ذیربط منعقد کرده‌ایم تا جوانان بتوانند به صورت نیم بها و با هزینه‌ای پایین‌تر از این فضاها استفاده کنند.

این مسئول یادآور شد: دوره‌های آموزشی کوتاه مدت و میان مدت به صورت ترمی در حال برگزاری است که این دوره‌ها فرصت خوبی را فراهم کرده تا اعضای کانون‌ها بتوانند از کلاس‌های آموزشی تکمیلی و پیشرفته استفاده کنند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل ابراز داشت: حدود 20 مورد تفاهم‌نامه با بخش خصوصی برای در اختیار گذاشتن فضاهای آموزشی، سالن‌ها و برخی امکانات دیگر به مرحله انعقاد قرارداد رسیده که در کنار آن حمایت از پژوهشگران و هنرمندان به همت کانون در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/62004/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول