اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد

برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد

روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد به تشریح برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌ها پرداخت و گفت: برنامه‌های متنوعی به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد

علی ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به تشریح برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن فصل تابستان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد همچون دیگر دستگاه‌ها برنامه‌های فرهنگی و مذهبی برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در نظر گرفته است.

روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به منظور پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان این نهاد فرهنگی و مذهبی برنامه‌های مختلف و متنوعی به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جامعه هدف در نظر دارد.

ویسی برگزاری کلاس‌های احکام، اخلاق، قرآن و رشته‌های هنری شامل هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، اردوهای درون استانی و داستان نویسی را از برنامه‌های اوقات فراغت جامعه هدف این دستگاه فرهنگی و مذهبی عنوان کرد و گفت: استقبال نوجوانان و جوانان در سال‌های گذشته از چنین برنامه‌هایی رضایت‌بخش بود از این رو انتظار می‌رود استقبال چشم‌گیری در سال‌جاری از برنامه‌های اوقات فراغت صورت گیرد.

اجرای برنامه‌های متنوع اوقات فراغت در مساجد کهگیلویه و بویراحمد

سخنگوی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد برگزاری دوره اندیشه آسمانی در مشهد، اجرای طرح ملی 1447، مسابقات ورزشی از جمله فوتسال و کلاس کامپیوتر را از دیگر برنامه‌های اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در این نهاد عنوان کرد.

وی اشاره‌ای به آغاز ثبت‌نام علاقه‌مندان به کلاس‌های اوقات فراغت استان کرد و گفت: ثبت‌نام از اول تیرماه آغاز و تا یک هفته ادامه دارد از این رو علاقه‌مندان می‌توانند در اولین فرصت برای ثبت‌نام اقدام کنند.

این مسئول شروع کلاس‌ها و برنامه‌های اوقات فراغت کانون مساجد استان را یک هفته بعد از پایان ثبت‌نام عنوان کرد و گفت: در کانون مساجد استان برنامه‌های متنوع و مختلفی به منظور غنی‌سازی اوقات‌فراغت نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

ویسی پایان برنامه‌های اوقات فراغت را پایان مردادماه بیان کرد و گفت: همزمان با هفته جهانی مساجد در 31 مردادماه اختتامیه اوقات فراغت کانون‌های مساجد استان نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82011/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول