اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های‌ مساجد جنوب کرمان:

نخبگان و هنرمندان در کانون‌های مساجد الگو می‌شوند

مسئول دبیرخانه کانون‌های‌ فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان گفت: کانون‌های فرهنگی مساجد سبب می‌شود افراد نخبه و هنرمند به صورت الگو شناخته شوند.

نخبگان و هنرمندان در کانون‌های مساجد الگو می‌شوند

حجت‌الاسلام مسعود راوند در حاشیه افتتاح طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی مساجد منوجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: از ویژگی‌های خاص افرادی که مساجد را آباد می‌کنند، ایمان به خدا و روز قیامت، اقامه نماز، پرداخت زکات و ... است.

وی با بیان اینکه انقلاب از همین مساجد و پایگاه‌های بسیج آغاز شده است، تصریح کرد: ما باید از این فرصت‌های به دست آمده نهایت استفاده را ببریم.

راوند با اشاره به بحث غنی‌سازی و بهینه‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان بیان داشت: یکی از شاخص‌های اصلی در بین جوانان و نوجوانان جامعه، تندرستی و اوقات فراغت است و بیشترین تلاش باید در این زمینه انجام شود.

وی با تأکید بر جذب جوانان در بحث اوقات فراغت به امور دینی و مذهبی خاطر نشان کرد: باید با سهیم شدن در این برنامه‌ها آنها را به سمت و سوی مساجد بکشیم.

راوند عنوان کرد: کانون‌های مساجد با هیئت امنا و بسیج تعامل داشته باشند و انسجام و همدلی ایجاد کنند، زیرا دغدغه‌ مقام معظم رهبری تهاجم فرهنگی است که باید با آن مقابله کرد.

وی تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی مساجد سبب می‌شود، افراد نخبه و هنرمند به صورت الگو شناخته شوند و در هیچ کدام از کارهای خود کم‌کار نباشند و هدف کانون‌ها این است که از حالت تک‌بعدی خارج شوند.

حسن کوه‌پیما رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منوجان نیز گفت: با توجه به فرا رسیدن اوقات فراغت دانش‌آموزان همزمان با سراسر کشور با حضور مدیران کانون‌های مساجد این طرح با استقبال چشمگیر مواجه شده است.

وی با بیان اینکه روزبه‌روز کانون‌های مساجد در حال افزایش است و تعداد کانون‌های فرهنگی مساجد منوجان به 41 مورد رسیده است، افزود: هدف از ایجاد کانون‌ها توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در مساجد است.

کوه‌پیما خاطر نشان کرد: طرح قرآنی 1447 مربوط به حفظ جزء 29 قرآن کریم نیز در حال اجرا بوده و با استقبال دوستداران حفظ و مفاهیم قرآنی در شهرستان منوجان روبه‌رو شده است.

انتهای پیام/80006/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول