اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس فرهنگی دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان شمالی:

284 پایگاه اوقات فراغت در کانون‌های مساجد خراسان شمالی فعال شد

کارشناس فرهنگی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی از فعالیت ۲۸۴ پایگاه اوقات فراغت در کانون‌های مساجد با زیرپوشش قرار دادن بیش از پنج هزار و ۶۶۰ نفر خبر داد.

284 پایگاه اوقات فراغت در کانون‌های مساجد خراسان شمالی فعال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمد سرشار در چهارمین نشست ستاد اوقات فراغت این کانون‌ها، گفت: مراسم افتتاحیه رسمی اجرای برنامه‌های اوقات فراغت 13 تیرماه است.

وی، آسیب‌شناسی و ارزیابی برنامه‌های اجرا شده در سنوات گذشته و برنامه‌ریزی درست برای جذب کودکان و نوجوانان به مساجد را مورد توجه قرار داد و خواستار تقویت ابعاد فرهنگی و هنری شد که این مهم باید بیش از پیش در دستورکار قرار گیرد.

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی، سرپرست معاونت امور فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی نیز در این نشست، بهره‌مندی از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان را در این باره مورد تأکید قرار داد.

اجرای برنامه‌ها با اهداف بلندمدت و اثرگذار، حمایت بیشتر از فعالیت کانون‌ها و ایجاد انگیزه برای برنامه‌ریزی‌های گسترده و مؤثرتر و نیز ایجاد زمینه برای حضور بیشتر دانش‌آموزان و نوجوانان از جمله پیشنهادات و نظرات مورد تأکید این نشست بود.

به گزارش فارس، در حال حاضر 250 کانون فرهنگی، هنری دارای مجوز در مساجد خراسان شمالی فعال است.

انتهای پیام/63002/ذ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول