اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی:

حضور در انتخابات امری عبادی است

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه حضور در انتخابات امری عبادی است، گفت: تمامی تمهیدات لازم برای خلق حماسه سیاسی در این استان فراهم شده است.

حضور در انتخابات امری عبادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد گلستانی‌فر در محل ستاد انتخابات خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به اینکه ساعت آغاز انتخابات رأس ساعت هشت اعلام شده است، بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته عوامل اجرایی قبل از ساعت هشت در شعب اخذ رأی مستقر شده‌اند.

وی اذعان داشت: تمامی تمهیدات لازم برای خلق حماسه سیاسی در استان خراسان جنوبی فراهم شده است.

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: مراحل آغازین حماسه سیاسی در بیرجند با نشاط و شادابی آغاز شده و امیدواریم به همین صورت ادامه داشته باشد.

گلستانی‌فر بیان کرد: مردم بیرجند با روحیه انقلابی و به تبعیت از رهبری در ساعات اولیه به شعب اخذ رأی مراجعه کرده‌اند و در بعضی از شعب اخذ رأی در این شهرستان با ازدحام جمعیت مواجه شده است.

وی گفت: طبق قانون، زمان رأی‌گیری از ساعت هشت صبح آغاز و تا ساعت 18 ادامه دارد که در صورت تراکم جمعیت تمدید می‌شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی شرکت در انتخابات در ساعات اولیه را امری عبادی خواند و افزود: مردم خراسان جنوبی باید تلاش کنند که در ساعات اولیه انتخابات پای صندوق‌های رأی حضور یابند.

گلستانی‌فر با بیان اینکه انتخابات ریاست‌جمهوری با شوراهای اسلامی شهر و روستا تلفیق شده است، اذعان داشت: با توجه به اینکه تعداد اسامی شوراهای اسلامی شهر زیاد است، مردم اسامی مورد نظر خود را یادداشت داشته باشند تا کار به سرعت انجام گرفته و موجب تراکم جمعیت نشود.

انتهای پیام/22481/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول