اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خراسان جنوبی:

هدف اصلی جنگ نرم دشمن قشر جوان جامعه است

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: دشمنان با طراحی جنگ نرم قشر جوان کشور را هدف قرار داده‌اند چون این قشر گردانندگان جامعه هستند.

هدف اصلی جنگ نرم دشمن قشر جوان جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌محمد گلستانی‌فرد امروز در جلسه معارفه حجت‌الاسلام و المسلمین سید جعفر کاظمی به عنوان مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی اظهار کرد: با تشکیل نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی بیرجند فعالیت‌های فرهنگی که ادامه رسالت انبیاء در این زمان و مقطع است انجام می‌گیرد.

وی اذعان داشت: مقارن شدن ایام بعثت پیامبر(ص) با آغاز به کار فعالیت نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی را به فال نیک باید گرفت.

کشور ایران کشور برتر در منطقه است

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: با تاسیس این نهاد در دانشگاه صنعتی فعالیت‌های مؤثری در این دانشگاه در تعامل با دیگر دانشگاه در مباحث دینی، سیاسی و فرهنگی به وجود می‌آید.

گلستانی‌فرد با بیان اینکه در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران مقام معظم رهبری ضرورت جهش علمی کشور را در دستور کار مسئولان قرار داده‌اند، تصریح کرد: کشور ایران با تکیه بر علم توانسته است به عنوان کشور برتر در منطقه شناخته شود.

وی با اشاره به اینکه برای توسعه دانشگاه‌ها فعالیت‌های زیادی صورت گرفته است، متذکر شد: در افزایش تعداد دانشجو، تعدد رشته‌های دانشگاهی و بحث‌های کیفی و غیره جهش بزرگی انجام گرفته است.

توجه ویژه به مسائل فرهنگی در جامعه

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خراسان جنوبی از دغدغه مهم رهبری در رابطه با مسائل فرهنگی در دانشگاه‌ها خبر داد و افزود: در این رابطه باید دانشگاه‌ها اسلامی شود و این امر رسالتی بزرگ است که باید انجام گیرد.

گلستانی‌فرد اضافه کرد: با توجه به اینکه نظام ما یک نظام اسلامی است و تکیه بر اصول و ارزش‌های دینی دارد باید به مسائل فرهنگی توجه ویژه و خاص صورت گیرد.

وی با بیان اینکه دشمن بیکار ننشسته و جنگ نرم را طراحی کرده است، یادآور شد: هدف اصلی این جنگ نسل جوان کشور است که جامعه را در همه عرصه‌ها پیش‌ می‌برد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: امیدواریم با آغاز به کار دفتر نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی در خراسان جنوبی گام‌های بلندی برای ادامه حرکت نظام اسلامی و حرکت برای اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی برداریم.

انتهای پیام/69021/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول