اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

استفاده از امکانات دولتی برای کاندیدا ممنوع است/با متخلفان برخورد می‌شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی به هیچ فرد، گروه و یا جناحی اجازه ندادیم که از اموال بیت‌المال برای کاندیدایی خاص استفاده کند که در انتخابات آتی نیز همین‌گونه رفتار می‌کنیم.

استفاده از امکانات دولتی برای کاندیدا ممنوع است/با متخلفان برخورد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید ظهر امروز در همایش روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها نقش مهمی در جهان معاصر دارند، اظهار کرد: روابط عمومی‌ها در عرصه اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی و تنظیم امور دستگاه اجرایی نباید به امور سطحی اکتفا کنند و وظیفه هر مسلمانی است که در قضاوت‌های خود جانب انصاف را رعایت کند.

وی تصریح کرد: فضایی که فقط در آن تعریف و تمجید باشد سبب عقب‌ماندگی می‌شود و تنها نقد منصفانه است که سبب پیشرفت انسان می‌شود و روابط عمومی در تبیین این موضوع تاثیر مؤثری دارد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در همه حوزه‌ها از رتبه بالایی در سطح کشور برخورداریم، عنوان کرد: در بین یک هزار و 300 دستگاه اجرایی کل کشور، استانداری خراسان جنوبی رتبه اول در دولت الکترونیک را کسب کرده و مرزبانی استان در بحث‌های مرزی مقام اول را دارد و در توزیع و جذب اعتبارات بالاترین جذب را در سال گذشته داشته‌ایم.

رشید افزود: در سلامت دستگاه اجرایی بهترین وضعیت را در کشور خراسان جنوبی دارد و در صادرات به رغم مشکلات 20 درصد رشد داشته‌ایم و حجم مبادلات از پایانه مرزی 320 میلیون دلار بوده است.

وی با بیان اینکه در 24 خرداد در اجرای منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی بار دیگر حماسه سیاسی در کشور رقم می‌خورد، گفت: این انتخابات نسبت به انتخابات قبلی از درجه اهمیت بالاتری برخوردار است چرا که همه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با تمامی تجهیزات خود برای مقابله با ایران اسلامی بسیج شده‌اند.

رشید با بیان اینکه به طور قطع انتخابات آتی یا حضور گسترده مردم برگزار می‌شود، تصریح کرد: خراسان جنوبی با مشارکتی 84.5 درصدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داد که امید است در انتخابات آتی نیز یک بار دیگر شاهد خلق حماسه‌ای دیگر از سوی مردم این استان ولایت مدار در عرصه انتخابات باشیم.

وی ادامه داد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی به هیچ فرد، گروه و یا جناحی اجازه ندادیم که از اموال بیت‌المال برای کاندیدایی خاص استفاده کند که در انتخابات آتی نیز همین‌گونه رفتار می‌کنیم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه فتنه‌ها همیشه در طول تاریخ وجود داشته‌اند، گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سلامت و امنیت کامل برگزار می‌شود و مردم ولایتمدار استان خراسان جنوبی یک بار دیگر با بصیرت کامل حماسه‌ای سیاسی خلق می‌کنند که برای همیشه در حافظه تاریخ ثبت می‌شود.

رشید اظهار امیدواری کرد: در انتخابات آتی رتبه استان خراسان جنوبی از دوم کشوری به اول ارتقاء یابد.

انتهای پیام/22481/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول