اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته جوان صورت گرفت

اهدای 12 کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان امداد خوسف

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) خوسف گفت: به مناسبت هفته جوان و ولات امام زمان(عج) تعداد 12 سری کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش امداد این شهرستان اهدا شد.

اهدای 12 کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان امداد خوسف

عبدالرحیم لطفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: در حال حاضر تعداد 2 هزار و 748 خانوار با جمعیت 6 هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد خوسف قرار دارند.

وی ادامه داد: تعداد یک‌هزار و 71 زن سرپرست خانوار زیر پوشش این نهاد در خوسف هستند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) خوسف تصریح کرد: به مناسبت هفته جوان و ولات امام زمان(عج) تعداد 12سری کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش امداد خوسف اهدا شد.

لطفی اضافه کرد: از این تعداد 10سری کمک هزینه به نوعروسان زیرپوشش امداد و تعداد 2 سری به افراد نیازمند غیر مددجو پرداخت شده است.

وی ارزش ریالی کمک هزینه خرید جهیزیه را 11میلیون تومان برشمرد و گفت: از این مقدار 10میلیون تومان به نوعروسان زیرپوشش و یک‌میلیون تومان به نوعروسان غیر مددجو پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) خوسف افزود: نوعروسان زیرپوشش این نهاد طی دو روز در کلاس‌های آموزشی ‌قبل از ازدواج شرکت کردند.‌

لطفی ادامه داد: یکی از امور مهم کمیته امداد در راستای ازدواج موفق جوانان، برگزاری دوره‌های آموزشی قبل و بعد از ازدواج برای دختران در آستانه ازدواج و نوعروسان خانواده‌های زیر پوشش است.

وی گفت: دوره‌های آموزشی در راستای ارتقاء سطح بینش و آگاهی زوج‌ها در زندگی با استفاده از مربیان و اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد که به این نوعروسان گواهینامه داده شده است.

انتهای پیام/69008/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول