اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

پوشش 84 درصد دانش‏آموزان زنجانی در طرح‎های اوقات فراغت

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: 84 درصد دانش‏آموزان زنجانی در طرح‎های اوقات فراغت زیرپوشش قرار دارند.

پوشش 84 درصد دانش‏آموزان زنجانی در طرح‎های اوقات فراغت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر نظری بعدازظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح هجرت 3 دانش‎آموزان زنجانی، اظهار داشت: برنامه‏های متعددی برای غنی‎سازی اوقات فراغت دانش‎آموزان برنامه‎ریزی شده است.

وی به برنامه‎های اوقات فراغت در تابستان اشاره کرد و افزود: با آغاز فصل تابستان اوقات فراغت دانش‎آموزان به شکل جدی‎تری مطرح می‎شود و باید نسبت به برنامه‎ریزی مناسب در این راستا تلاش کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از فعال بودن 310 پایگاه اوقات فراغت در استان خبر داد و تاکید کرد: این پایگاه‏ها در راستای غنی‏سازی اوقات فراغت دانش‎آموزان فعالیت خواهند کرد.

وی آموزش و پرورش را یکی از دستگاه‏‏های فعال در غنی‏سازی اوقات فراغت عنوان کرد و گفت: همه ساله نسبت به غنی‎سازی اوقات فراغت دانش‎آموزان تلاش شده است.

نظری با بیان اینکه 22 دستگاه اجرایی نسبت به غنی‎سازی اوقات فراغت دانش‏آموزان تلاش دارند، یادآور شد: همه دستگاه‏های برای پر کردن مناسب و غنی‎سازی مناسب اوقات فراغت دانش‏آموزان اهتمام ورزیده‎اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به ارزیابی اداره کل ورزش و جوانان از غنی‎سازی اوقات فراغت اشاره کرد و گفت: در سال گذشته طبق ارزیابی صورت گرفته از هفت شهرستان استان در چهار شهرستان آموزش و پرورش رتبه نخست را در غنی‏سازی اوقات فراغت دانش‏آموزان کسب کرده است.

وی آموزش و پرورش را از موفق‏ترین دستگاه‏های اجرایی در پر کردن اوقات فراغت عنوان کرد و یادآور شد: همچنین در بررسی‎های صورت گرفته در سه شهرستان دیگر استان نیز آموزش و پرورش رتبه دوم را در غنی‎سازی اوقات فراغت کسب کرده است.

نظری به طرح هجرت دانش‏آموزان اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‎های مهم در طرح‎های اوقات فراغت طرح هجرت است که دارای محتوایی غنی و با مفاهیم اعتقادی و مذهبی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان پر کردن و غنی‏سازی اوقات فراغت دانش‎آموزان را از تاکیدات مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: طرح هجرت می‏تواند در راستای غنی‏سازی مناسب برای اوقات فراغت دانش‏‏آموزان اجرایی شود.

وی یکی از مزیت‏های طرح هجرت را توسعه و آبادانی فضاهای آموزشی عنوان کرد و اظهار داشت: دانش‏آموزان در این طرح نسبت به فضاهای آموزشی و وسایلی که در آن مورد استفاده قرار می‏گیرد حساسیت بیشتری پیدا می‏کنند.

نظری طرح هجرت را طرحی مشترک بین آموزش و پروش و سپاه دانست و تاکید کرد: این طرح به صورت مشترک اجرایی می‏شود و در سال‎های گذشته نیز دارای برکات زیادی بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از بهسازی 660 مدرسه در سال گذشته خبر داد و گفت: در سال گذشته در قالب طرح هجرت مدارس زیادی در سطح استان توسط دانش‏آموزان بهسازی و تعمیر شدند.

وی بهسازی نیمکت‎ها و زیباسازی فضاهای آموزشی در مدارس را از جمله اقدامات صورت گرفته عنوان کرد و اظهار داشت: در طرح هجرت اقدامات بسیار مناسبی برای افزایش کیفیت فضاهای آموزشی صورت گرفته است.

نظری افزایش کیفیت برنامه‏های اوقات فراغت را مورد تاکید قرار داد و گفت: همه ساله نسبت به افزایش کیفی برنامه‎های غنی‏سازی تلاش می‏شود و در سال‌جاری نیز برنامه‎های غنی‌سازی اوقات فراغت دارای کیفیت و کمیت مناسبی است.

انتهای پیام/73007/ح40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول