اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور در روزهای 6، 7و 8 تیرماه

رقابت بیش از 50 هزار دانش‌آموز در آذربایجان شرقی در آزمون سراسری امسال

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز گفت: در آزمون امسال 50 هزار و 334 داوطلب در استان آذربایجان‌شرقی با هم رقابت می‌کنند.

رقابت بیش از 50 هزار دانش‌آموز در آذربایجان شرقی در آزمون سراسری امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، محمدتقی اعلمی، با بیان اینکه از این تعداد 28 هزار و 585 نفر دختر و 21 هزار و 749 نفر پسر است، تصریح کرد: آزمون امسال همزمان با سراسر کشور در روزهای 6، 7و 8 تیرماه در 18 حوزه امتحانی در شهرهای مختلف استان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به تعداد کل شرکت کنندگان در 5 گروه آموزشی در استان نیز خاطرنشان کرد: 11 هزار و 891 داوطلب در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، 21 هزار و 454 داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی،10 هزار و517 داوطلب گروه آزمایشی علوم انسانی و همچنین 5 هزار و 16 داوطلب در گروه آزمایشی زبان‌های خارجه و یک هزار و 456 داوطلب در گروه‌های آزمایشی هنر  شرکت کرده‌اند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز با بیان اینکه از این تعداد شرکت کننده 25 هزار و 237 نفر در 6 حوزه امتحانی تبریز شامل دانشگاه تبریز، دانشگاه پیام نور تبریز، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان(تبریز)، آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره یک و آموزش و پرورش ناحیه 3 شهرستان تبریز و بقیه در شهرستان‌های استان رقابت خواهند کرد، یاد آور شد: در حوزه امتحانی دانشگاه تبریز هم 9 هزار و 183 نفر در 5 گروه آموزشی با هم رقابت می‌کنند.

اعلمی گفت: داوطلبان باید از آوردن وسائل اضافی از جمله کیف دستی، ساک، پیجر، تلفن همراه، تبلت، جزوه، کتاب، ماشین حساب، هرگونه یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری کنند، زیرا به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج زیر به عنوان تقلب و تخلف تلقی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، کارت‌های‌ شرکت در‌ آزمون‌ تمام‌ داوطلبان‌ گروه‌های‌ آزمایشی‌ علوم‌ ریاضی‌ و فنی‌، علوم‌ تجربی‌، علوم‌انسانی‌، هنر و زبان‌های‌خارجی‌ از روز یکشنبه 2 تا روز چهارشنبه 5 تیرماه سال جاری برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است.

یادآور می‌شود که داوطلبانی که در بیش از یک گروه آزمایشی ثبت نام کرده‌اند، باید کارت ورود به جلسه هر کدام از گروه‌های آزمایشی را خود به طور جداگانه پرینت بگیرند.

یادآور می‌شود: درب ِحوزه‌های امتحانی قبل از ظهر راس‌ ساعت‌ هفت صبح و بعداز ظهرها راس ساعت 14:30 (دو و نیم بعدازظهر) بسته خواهد شد و از ورود داوطلبان پس از بسته شدن درِ سالن‌های امتحانی به حوزه امتحانی ممانعت بعمل خواهد آمد.

انتهای پیام/60002/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول