اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش کنگان تاکید کرد

ثبت‌نام دانش‌آموزان کنگان تا 15 تیر انجام می‌شود

رئیس آموزش و پرورش کنگان گفت: ثبت‌نام دانش‌آموزان کنگان تا 15 تیر انجام می‌شود.

ثبت‌نام دانش‌آموزان کنگان تا 15 تیر انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس شریف صبح امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و تقویت این نهاد امری لازم و ضروری است.

وی افزود: در سال تحصیلی 91- 92 شاهد تلاش‌های بسیار خوب مجموعه مدیران و کارکنان آموزش و پرورش بودیم و به موفقیت‌های بسیار خوبی نیز رسیدیم.

رئیس آموزش و پرورش کنگان خاطر نشان کرد: در راستای افزایش سطح کیفی فعالیت‌های آموزش و پرورش اقدامات اساسی انجام شد و نتایج خوبی نیز به دست آمد.

شریف با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای ثبت نام دانش‌آموزان کنگان ابراز داشت: تمام مدارس کنگان موظفند تا پانزدهم تیرماه، از شنبه تا چهارشنبه برای ثبت‌نام دانش‌آموزان فعال باشند.تمامی مدیران مدارس کنگان طبق بخشنامه وزارت متبوع موظفند تا پانزدهم تیرماه از روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته فعالیت دائم داشته باشند تا دانش‌آموزان در مدارس ثبت‌نام کنند.

رئیس آموزش و پرورش کنگان افزود: پس از پانزدهم تیرماه فعالیت مدارس به روزهای شنبه- دوشنبه و چهارشنبه محدود می‌شود و اولیای دانش‌آموزان تنها روزهای مشخص شده می‌توانند برای امور آموزشی به مدارس مراجعه کنند که البته ثبت‌نام مدارس تا 15 تیرماه انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: پس از مهلت اعلام شده، مدارس تا اول مهرماه به روال عادی سنوات گذشته فعال خواهند بود. از تمام کارکنان و مدیران مدارس انتظار داریم همکاری لازم را با دانش‌آموزان داشته باشند.

انتهای پیام/2451/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول