اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون اداره کل آموزش و پرورش شهرستان سمیرم خبر داد

فعالیت 6 پایگاه تابستانی برای دانش‌آموزان سمیرمی

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش سمیرم گفت: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان شش پایگاه تابستانی با رویکرد افزایش مهارت‌های آنها در زمینه‌های مختلف در این شهرستان فعالیت می‌‌کند.

فعالیت 6 پایگاه تابستانی برای دانش‌آموزان سمیرمی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدعلی آقایی صبح امروز در حاشیه بازدید از پایگاه تابستانی دبیرستان دخترانه بانو صادقی سمیرم از فصل تابستان و اوقات فراغت به عنوان فرصتی ویژه برای یادگیری مهارت‌های اجتماعی یاد کرد و افزود: توجه به اوقات فراغت دانش‌آموزان و برنامه‌ریزی برای این سرمایه‌های گرانسنگ ملی کشور، یکی از دغدغه‌های مهم خانواده‌ها، متولیان و دست‌اندرکاران آموزش و پرورش است که البته آموزش و پرورش در این جریان نخستین متولی بوده و نقش اساسی را ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و نوجوانان ضروری است، افزود: اوقات فراغت دانش‌آموزان از جمله موضوعاتی است که اگر به درستی برای آن برنامه و طرحی داشته باشیم می‌توانیم گامی اساسی در راستای رشد، خلاقیت و شکوفایی این قشر پرشور برداریم؛ زیرا بعد از گذراندن 9 ماه تحصیل ضرورت دارد تا اوقات فراغت دانش‌آموزان با برنامه‌های متنوع، مناسب و ورزش پر شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش سمیرم تصریح کرد: سال گذشته پنج پایگاه تابستانی در سمیرم برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده بود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از 2 هزار دانش‌آموز در این پایگاه‌ها ثبت‌نام کردند، گفت: تابستان امسال نیز شش پایگاه برای اوقات فراغت دانش‌آموزان با رویکرد افزایش مهارت‌های دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف راه‌اندازی شده است.

آقایی اضافه کرد: این پایگاه‌ها در رشته‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و آموزش قرآن پذیرای دانش‌آموزان سمیرمی در مقاطع مختلف تحصیلی هستند.

وی ادامه داد: در ایام فراغت تابستان باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که ضمن غنی‌سازی این ایام، زمینه بروز خلاقیت‌ها و نوآوری‌های دانش‌آموزان نیز فراهم گردد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره‌ کل آموزش و پرورش سمیرم گفت: خانواده‌ها باید توجه داشته باشند که اوقات فراغت فرزندانشان در فصل تابستان را به حساب تعطیلی کامل نگذارند و با برنامه‌ریزی مناسب و نظارت کافی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت آنها گام بردارند.

انتهای پیام/2301/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول