اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش‌آموزی بویین زهرا خبر داد

حضور دانش‌آموزان بویین زهرایی در طرح ولایت

مسئول بسیج دانش‌آموزی بویین زهرا از حضور تعدادی از دانش‌آموزان بویین زهرایی در طرح ولایت سال 92 در راستای تقویت معنوی و بصیرتی در نوجوانان خبر داد.

حضور دانش‌آموزان بویین زهرایی در طرح ولایت

محسن نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار داشت: تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان رویکرد اساسی بسیج در شاخه دانش‌آموزی است و اجرای طرح آیه‌های تمدن و کیفی‌سازی حلقه‌های صالحین در حوزه دانش‌آموزی مورد توجه قرار می‌گیرد.

نوروزی با اشاره به اجرای طرح شجره طیبه صالحین در حوزه بسیج دانش‌آموزی شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: در حال حاضر از سال 87 تاکنون در دو حوزه بویین زهرا و شال تعداد 187 حلقه صالحین فعال شده و پاسخگویی به شبهات نیز محور کار این حلقه‌هاست.

وی مسئولیت اجرا و سخنرانی در حلقه‌های صالحین در سطح بسیج دانش‌آموزی را جزو وظایف فرماندهان واحد‌های دانش‌آموزی عنوان کرد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان بویین زهرا از اعزام دانش‌آموزان بویین زهرایی به دوره طرح ولایت در یونس‌آباد شهر آبیک خبر داد و افزود: این دوره از 25 مرداد ماه سال جاری آغاز می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان بویین زهرا از اجرای نخستین دوره آموزش مربیان برای گسترش فریضه امر به معروف و نهی از منکر از آغاز سال تحصیلی 93-92 خبر داد و گفت: فرهنگیان در دوره دو روزه این طرح در مرکز شهرستان بویین زهرا شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین شناسایی و ایجاد زمینه کار و نیز تأمین استادکار و منابع بر عهده آموزش و پرورش، به عنوان دبیر ستاد طرح هجرت دانش‌آموزی شهرستان، قرار دارد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان بویین زهرا پیرامون آخرین تمهیدات و برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری طرح هجرت دانش‌آموزی شهرستان بویین زهرا خاطرنشان کرد: چهار عرصه فعالیت در حال حاضر شناسایی شده که تمام این عرصه‌ها نیز در شهر بویین زهرا قرار دارد و بیشترین آمار ثبت‌نامی‌ها در این دوره از طرح به دانش‌آموزان شهر بویین زهرا مربوط می‌شود.

وی با اشاره به تهیه و چاپ نشریه بسیج دانش‌آموزی سیره شهدا در شهر بویین زهرا اظهار داشت: تهیه و انتشار این نشریه با همت دانش‌آموزان یکی از مدارس راهنمایی بخش مرکزی بویین زهرا به انجام رسیده است.

این مسئول عنوان کرد: نمایشگاه بسیج دانش‌آموز این شهرستان نیز با همکاری دانش‌آموزان بسیجی برگزار شده است.

وی از توزیع نرم‌افزار و کتاب فرهنگی پیرامون رهنمود‌ها و بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در حوزه تحصیل علم بین دانش‌آموزان خبر داد و افزود: مسابقه‌ای نیز از محتوای این کتب و نرم‌افزار، ویژه دانش‌آموزان بویین زهرایی با عنوان گفتمان ولایت برگزار شد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: مسابقه گفتمان ولایت ویژه دانش‌آموزان بویین زهرایی با استقبال 150 نفری دانش‌آموزان همراه بود و 20 منتخب این مسابقه نیز با دریافت هدایایی تقدیر شدند.

انتهای پیام/77005/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول