اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش جیرفت خبر داد

اعزام 200 دانش‌آموز به اردوهای علوی در جیرفت

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش جیرفت گفت: 200 نفر در تابستان سال جاری به اردوهای علوی اعزام و اردوهای یک روزه مهدویت نیز برگزار و هر روز 50 نفر در این اردو شرکت می‌کنند.

اعزام 200 دانش‌آموز به اردوهای علوی در جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام علی‌اکبر علیدادی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان اقدامات خوبی در حال انجام است، دو کانون تربیتی، یک دارالقرآن و یک اردوگاه در اختیار آموزش و پرورش است که کانون‌ها فعالیت خود ویژه تابستان را از ابتدای تیر ماه سال جاری آغاز کردند.

وی با بیان اینکه کلاس‌های قرآن تابستان در سه مقطع آغاز و استقبال خوبی از این کلاس‌ها شده و در کنار آن کلاس‌های آموزشی و ورزشی نیز برگزار می‌شود، افزود: آموزش‌های قرآنی در دارالقرآن به شکل رایگان برگزار می‌شود و 14 نیروی متخصص حافظ قرآن در این کانون در حال فعالیت هستند که حضور این نیروهای متخصص نقش اساسی در موفقیت‌های قرآنی سال جاری دانش‌آموزان جیرفتی داشته است.

علیدادی با بیان اینکه کلاس‌های جبرانی نیز در دروس مختلف برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود، تصریح کرد: در طرح هجرت سال جاری 300 نفر دانش‌آموز شرکت کردند که با همکاری بسیج در جیرفت آغاز به کار می‌کند.

وی عنوان کرد: 200 نفر در تابستان سال جاری به اردوهای علوی اعزام شدند و اردوهای یک روزه مهدویت نیز در اردوگاه دلفارد برگزار و هر روز 50 نفر در این اردو شرکت می‌کنند.

ابراهیم غنچه‌پور فرماندار جیرفت اظهار داشت: همکاری خوب آموزش و پرورش نقش بسزایی در برگزاری خوب انتخابات داشت و انتخاباتی قانونمند و سالم برگزار شد.

وی افزود: تعطیلی روز پنجشنبه در تابستان سال جاری به دلیل گرمی هوا برای کارکنان آموزش و پرورش مغایرتی ندارد، اما ساعات کار در روزهای دیگر طوری تنظیم شود که اختلالی در روند امور اداری ایجاد نکند و برای استفاده از امکانات و اساتید در غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان باید معاونت‌های امر برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/80002/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول