اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور:

کنگره بزرگداشت شهدای دانش‌آموز کشور برگزار می‌شود

معاون فرهنگی سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور از برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای دانش‌آموز کشور در سال 93 خبر داد.

کنگره بزرگداشت شهدای دانش‌آموز کشور برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حمیدرضا کلانتری ظهر امروز در نشست اعضای ستاد برگزاری یادواره شهید احمدرضا عباسی شهید شاخص دانش‌آموزی کشور در اراک گفت: سازمان بسیج دانش‌آموزی قصد دارد کنگره بزرگداشت شهدای دانش‌آموز کشور را در سال آینده برگزار کند.

وی تصریح کرد: برنامه‌‌ریزی‌های لازم به منظور برگزاری این کنگره از هم‌اکنون آغاز شده و به‌زودی کمیته‌های ستاد برگزاری این کنگره تشکیل و فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

معاون فرهنگی سازمان بسیج دانش‌آموزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به معرفی شهید احمدرضا عباسی از شهدای دانش‌آموز شهر آستانه شازند به عنوان شهید شاخص کشوری گفت: سازمان بسیج دانش‌آموزی هر ساله یکی از شهدای دانش‌آموز کشور را که در طول مبارزات انقلابی مردم ایران و یا در هشت سال دفاع مقدس به فیض شهادت نائل آمده‌اند را به عنوان شهید شاخص معرفی می‌کند.

کلانتری با تأکید بر این‌که الگوسازی و معرفی نوع زندگی و سیره عملی و نظری شهدا می‌تواند چراغ هدایت و راهنمایی شایسته برای نسل امروز در راه رسیدن به قله سعادت و پیشرفت باشد، تأکید کرد: هدف از انتخاب شهدای شاخص، ترویج فرهنگ عاشورا، ایثار و شهادت و الگوسازی برای نسل جوان است.

انتهای پیام/87004/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول