اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان:

نیروی انتظامی امنیت‌ خاطر رأی‌دهندگان را برقرار کند

فرماندار کرمان گفت: نیروی انتظامی در روز انتخابات علاوه بر حفاظت از صندوق‌ها و شعب اخذ رأی باید امنیت‌ خاطر رای‌دهندگان و آرامش کامل را برقرار کند.

نیروی انتظامی امنیت‌ خاطر رأی‌دهندگان را برقرار کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بهنام سعیدی در همایش خلق حماسه سیاسی و در جمع نیروهای نیروی انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد، انتخابات پیش‌رو را به هر نحوی زیر سئوال ببرد، اظهار داشت: باید با اقتدار کامل مانع از رسیدن معاندان نظام به اهداف شومشان شد.

وی با بیان اینکه برخی‌ها می‌خواهند با استفاده از حساسیت زمان انتخابات اقدام به تنش‌زایی در سطح جامعه کنند، تصریح کرد: در روز انتخابات وظیفه نیروی انتظامی ضمن حفاظت از صندوق‌ها و شعب اخذ رأی باید امنیت‌ خاطر شهروندان و آرامش کامل باشد.

رئیس هیئت اجرایی شهرستان کرمان خاطر نشان کرد: بارزترین مصداق حماسه سیاسی ایجاد شرایط لازم برای حضور پرشور مردم در انتخابات است.

سعیدی با تاکید بر اینکه توسعه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بدون وجود امنیت امکان‌پذیر نیست، افزود: تاکنون نیروی انتظامی و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی توانسته‌اند در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری به وظایف خطیر خود جامه عمل بپوشانند.

فرماندار کرمان بالاترین افتخار نیروهای امنیتی و انتظامی را خدمت به نظام و مردم برشمرد و گفت: امیدواریم در آزمون 24 خرداد همچون دیگر انتخابات سربلند شویم و لبخند رضایت را بر لبان رهبر معظم انقلاب جاری کنیم.

به گزارش فارس در پایان این همایش به منظور سنجش آمادگی کارکنان نیروی انتظامی برای روز 24 خرداد مانور امنیتی انتخابات برگزار شد.

انتهای پیام/2446/ک20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول