اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته امنیتی ستاد انتخابات کردستان عنوان کرد

اتخاذ تدابیر لازم برای برقراری امنیت انتخابات / حضور مردم امنیت لازم را برقرار می‌کند

مسئول کمیته امنیتی ستاد انتخابات کردستان گفت: اگرچه مردم با حضور خود امنیت لازم در انتخابات را برقرار می‌کنند اما تدابیر لازم نیز برای برقراری امنیت کامل انتخابات اتخاذ شده است.

اتخاذ تدابیر لازم برای برقراری امنیت انتخابات / حضور مردم امنیت لازم را برقرار می‌کند

بهنام نظری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: وجه مشخص و بارز امنیت حضور مردم است و ثابت شده ‌که هر جایی که مشارکت‌های مردمی بیشتر بوده قطعا امنیت نیز در آن حوزه حاصل شده است.

به گفته مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان، مردم ما در این 34 سال خودشان را نشان داده‌اند که به نفع نظام و علیه سیستم خارجی در صحنه‌های لازم حضور جدی دارند.

وی تصریح کرد: مردم برقراری امنیت کامل در استان و کشور را برعهده گرفته‌اند اما به هر حال ما هم بر اساس وظیفه‌ایی که داریم این اطمینان را می‌دهیم که تمامی اقدامات لازم در این راستا انجام شده است و جای هیچگونه نگرانی نیست.

نظری خاطرنشان کرد: امروز مردم با خیالی آسوده و در کمال آرامش و آسایش در انتخابات حضور یافته و با شرکت در انتخابات کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند.

وی اضافه کرد: استان کردستان جزو استان‌های برتر در زمینه امنیت است و در هیچ کدام از انتخابات‌ها کوچکترین حادثه امنیتی اتفاق نیفتاده است و این ناشی از همان حضور مردم در صحنه است.

مسئول کمیته امنیتی ستاد انتخابات کردستان یادآور شد: نیروهای مسلح و مرزبانی و امنیتی در استان با کمک خود مردم منطقه امنیتی را بر استان حاکم کرده‌اند که اکنون احساس امنیت به حد قابل‌قبول رسیده است.

وی گفت: خود مردم مهم‌ترین مولفه در برقرای و حفظ امنیت پایدار در استان هستند به طوری که اکنون در رده آخر رتبه‌بندی کشوری به لحاظ وقوع جرایم در کشور هستیم.

نظری فرهنگی بودن کردستان را یکی دیگر از دلایل وجود امنیت پایدار در این منطقه خواند و گفت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب لقب فرهنگی به استان کردستان دادند، ثابت شده است که در یک استان فرهنگی شاخص‌های وقوع جرم خیلی پایین است و در چنین فضایی علاوه بر خود امنیت، احساس امنیت نیز پررنگ می‌شود.

وی افزود: اینکه بعد از سفر رهبر معظم انقلاب، میزان آمار گردشگران و حتی جذب سرمایه‌گذاری افزایشی جهشی داشته است گواه بر امن بودن کردستان و وجود شاخص‌های امنیت پایدار در این استان مرزی است.

نظری در پایان گفت: به یقین مردم امروز با خیال راحت در شعبات اخذ رأی حضور یافته و با دادن آرای خود، علاوه بر اثبات وفاداری خود به نظام اسلامی حفظ امنیت پایدار در استان و دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی را به دنیا یادآوری می‌کنند.

انتهای پیام/79016/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول