اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی:

دولت به بخش معدن توجه ویژه دارد

معاون مدیریت و برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی گفت: دولت به بخش معدن و فرآورده‌های معدنی توجه ویژه‌ای دارد.

دولت به بخش معدن توجه ویژه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، غلام‌رضا دیزج‌نژاد عصر امروز در جلسه کارگروه توسعه معدن آذربایجان غربی که در محل حوزه استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: دولت از سال گذشته توجه ویژه‌ای را به بخش معدن نشان می‌دهد، بنابراین چنین رویکردی باید در این استان هم شکل گیرد.

وی افزود: توجه به بخش معدن و توسعه آن در مناطق مختلف استان، به طور قطع در افزایش تولیدات ناخالص داخلی تاثیر‌گذار است.

دیزج‌نژاد به ضرورت تدوین برنامه عملیاتی در حوزه معدن با توجه به آمایش سرزمینی تأکید کرد و گفت: این برنامه عملیاتی باید با توجه به آمایش سرزمینی استان تدوین شده و به مرحله اجرا برسد، چراکه در این صورت توسعه صنعتی و اقتصادی استان تحقق می‌یابد، بدون اینکه محیط زیست تخریب شود.

وی با اشاره به اینکه در مناطق مختلف این استان ظرفیت‌های متفاوتی وجود دارد که باید در راستای بهره‌برداری از آنها گام برداشته شود، خاطرنشان کرد: می‌توان از طریق جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در این مسیر گام برداشت.

معاون مدیریت و برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی با خطاب قرار دادن مدیران دستگاه‌های اجرایی فراهم کردن بسترهای مورد نیاز برای توسعه صنعتی استان را مورد توجه قرار داد و افزود: بسترهای مورد نیاز برای توسعه صنعتی استان در همه زمینه‌ها به ویژه در بخش معدن باید فراهم شود، برای محقق شدن این امر باید تعامل دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی بیشتر شود.

انتهای پیام/61002/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول