اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک نشست خبری

وقتی رئیس خانه صنعت و معدن گلستان خبرنگار می‎شود

رئیس خانه صنعت و معدن گلستان با مطرح کردن سوالاتی در نشست خبری از خبرنگاران خواست تا برای پیگیری مطالبات این بخش تلاش کنند.

وقتی رئیس خانه صنعت و معدن گلستان خبرنگار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رمضان بهرامی ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن در محل اداره کل صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، اظهار داشت: صنعت و رسانه باید با یکدیگر آشتی کنند تا موجبات تحول را در این حوزه شاهد باشیم.

وی نخستین مطالبه بخش صنعت را در برنامه‎ریزی مسئولان برای تثبیت قیمت ارز عنوان کرد و افزود: رسانه‎ها لازم است تا نسبت به برنامه‎ریزی مسئولان برای تثبیت قیمت ارز مطالبه‎گر باشند.

رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان بیان داشت: با توجه به اینکه صندوق حمایت از کشاورزی و صندوق معدن در استان تشکیل شده است، این سوال در ذهن متبادر می‎شود که چه تعریفی برای بخش صنعت استان شده است؟

خبرنگاران از نمایندگان مجلس پیگیر لایحه حمایت از تولید شوند

بهرامی همچنین از خبرنگاران خواست تا از نمایندگان مجلس در شورای اسلامی پیگیر لایحه حمایت از تولید شوند و ابراز داشت: بالاخره این توقع وجود دارد که عدالت مالیاتی در استان قرار است چه زمانی رعایت شود؟

وی ممنوع‎الخروج شدن واحدهای تولیدی، کمک‎های فنی و اعتباری، نامناسب بودن نظام تولید و توزیع را از دیگر مطالبات جدی بخش صنعت برشمرد و اظهار داشت: در شرایط کنونی، تولیدکننده به استثمار کشیده شده که لازم است در این راستا اقدامات لازم صورت پذیرد.

در صورت تعامل صنعت و معدن با رسانه‎ها شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه خواهیم بود

رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان در پایان گفت: در تعامل صنعت و معدن با رسانه‎ها اگر عزم جدی صورت بگیرد، شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه خواهیم بود.

پس از طرح سوالات و پیشنهادات بهرامی رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان؛ گویا این اقدام برای مساعدت و همکاری دو طرفه به مذاق برخی خبرنگاران خوش نیامد و آنها فرصت را برای گلایه‎های خود مناسب دیدند و از رئیس خانه صنعت به دلیل عدم حمایت مالی انتقاد کردند.

بحث و گفت‌وگو بین خبرنگاران و رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان در لحظات پایانی مراسم حدود نیم ساعت به طول انجامید تا شاید در خلال این انتقادات، هر دو بخش «رسانه و صنعت» در تعامل با یکدیگر بتوانند جایگاه خوبی برای استان رقم بزنند.

انتهای پیام/83001/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول