اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان:

رشته‌های معدن در دانشگاه آزاد گرگان مستقر شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: رشته‌های تحصیلی معدن در حد کاردانی و کارشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان مستقر شود.

رشته‌های معدن در دانشگاه آزاد گرگان مستقر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، یدالله وفایی در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان، هدف از این بازدید را ارتباط بیش از پیش صنعت، معدن و تجارت با مراکز علمی بخصوص دانشگاه‌های استان اعلام کرد و اظهار داشت: ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه صنعت، معدن و بخش خصوصی مرتبط  در استان و همچنین ظرفیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه وجود دارد که باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان اظهار داشت: ضرورت دارد زمینه‌های همکاری فیمابین دانشگاه و صنعت، معدن و تجارت به خصوص در بخش پژوهش احصاء و به دلیل ظرفیت بالای استان در بخش معدن و مغفول ماندن این بخش، رشته‌های تحصیلی معدن در حد کاردانی و کارشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان مستقر شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان ضمن تشکر از بازدید به عمل آمده توسط متولیان بخش صنعت، معدن و تجارت استان گفت: کمک به حوزه صنعت، معدن و تجارت در زمینه‌های پژوهشی و توسعه یکی از اهداف برگزاری نشست‌های تخصصی میان دانشگاه و حوزه صنعت خواهد بود.

رضا عجم‌نوروزی توانمندی بخش آزمایشگاهی و انجام آنالیزهای تخصصی و فنی دانشگاه آزاد را در خدمت به صنایع و معادن استان یادآور شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان به همراه رمضان بهرامی رئیس خانه صنعت و معدن استان، علی بیرودیان مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، رضا نوروزی مدیرکل استاندارد استان، محمد دامغانی رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی استان و معاونین سازمان از دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان بازدید به عمل آورد.

انتهای پیام/2307/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول