اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین:

تبیین اهداف انقلاب از مهم‌ترین دستاوردهای سازمان تبلیغات است

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: تبیین اهداف انقلاب اسلامی ایران در بین مسلمانان جهان از مهم‌ترین دستاوردهای سازمان تبلیغات اسلامی است.

تبیین اهداف انقلاب از مهم‌ترین دستاوردهای سازمان تبلیغات است

حجت‌الاسلام عباس نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی توسط روحانیون اهداف انقلاب اسلامی را در بین مسلمان جهان تبیین می‌کند تا آنان بیشتر با این انقلاب آشنا شوند.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین افزود: آشنایی مسلمانان در کشورهای مختلف موجب شد تا آنان با الگوگیری از انقلاب اسلامی در برابر حاکمان ظالم قیام کنند تا اصول اسلامی حاکم کشورشان شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در طول تأسیس دستاوردهای چشم‌گیری را داشته است، بیان کرد: شناساندن، تبیین و صدور اهداف انقلاب اسلامی از مهم‌ترین دستاوردهای این نهاد در جهان بوده است.

نظری ابراز داشت: روحانیون و مبلغان در هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌ها حضور یافتند و با بیان احکام شرعی،‌ پاسخ به سئوالات، بیان اهداف دین اسلام و انقلاب اسلامی موجب شدند تا روحیه معنوی رزمندگان، ایثارگران ارتقا یابد.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین اضافه کرد: روحانیون با تبلیغ دین اسلام در جنگ تحمیلی استقامت و شجاعت مبارزه رزمندگان را در برابر دشمنان افزایش دادند که تحقق این اقدام نیز از مهم‌ترین دستاوردهای آنان در این جبهه‌ها بوده است.

این مسئول با اشاره به اینکه امروز روحانیون برای بیداری و آگاهی مسلمانان در مساجد ابعاد مختلف دین اسلام را تبلیغ می‌کنند تا آنان را بیشتر با این دین آشنا کنند، اذعان داشت: همچنین آنان فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی و دینی در بین اقشار مختلف جامعه انجام می‌دهند تا فرهنگ اسلامی بین آنان رشد چشم‌گیری یابد.

مبارزه با آسیب‌های اجتماعی از مهم‌ترین دستاوردهای تبلیغات اسلامی است

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد: روحانیون و مبلغان استان قزوین هر ساله با حضور در مناطق مختلف و برقراری ارتباط با اقشار مختلف جامعه، در راستای معرفی دین اسلام فعالیت تبلیغی می‌کنند.

وی با بیان اینکه شناسایی تشکل‌های دینی و ساماندهی هیئت‌های مذهبی از جمله برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی است، اظهار داشت: مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و خرافات و ارتقای سطح آگاهی معرفتی دینی جامعه از دیگر دستاوردهای این نهاد است.

این مسئول با اشاره به اینکه تبلیغ دینی موجب توسعه فرهنگ معنوی می‌شود، اذعان داشت: با توسعه این فرهنگ آحاد جامعه در عرصه‌های مختلف علمی و سیاسی می‌توانند به موفقیت‌های خوبی دست یابند.

انتهای پیام/77009/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول