اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور:

مردم باید از فتنه‌گری‌های دشمنان انقلاب اسلامی آگاه باشند

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: مردم باید از فتنه‌گری‌های دشمنان انقلاب اسلامی آگاه بوده و با حضور حداکثری خود در انتخابات 24 خردادماه تمام تلاش‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

مردم باید از فتنه‌گری‌های دشمنان انقلاب اسلامی آگاه باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده در نشست روشنگری و بصیرت‌افزایی در راستای خلق حماسه سیاسی و حضور حداکثری در شازند اظهار داشت: 24 خرداد حماسه بزرگ پیش‌روی ملت ولایت‌مدار انقلاب اسلامی است که همه باید برای خلق حماسه‌ای باشکوه بکوشند.

وی با تأکید بر اینکه شرکت در انتخابات وظیفه‌ای دینی، سیاسی، ملی و اخلاقی است، تصریح کرد: قطعاً شرکت در انتخابات می‌تواند دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را ناامید و ناکام و دل دوستداران نظام را شاد کند.

علیزاده گفت: همه به خوبی می‌دانند، دشمنان تلاش می‌کنند مانع از حضور مردم در انتخابات شوند، دشمنان می‌خواهند که انتخابات ایران چشمگیر نباشد تا چنین وانمود کنند که ملت رغبتی به انتخابات و به کارهای مربوط به مجلس و مسائل اساسی نظام ندارند و ما وظیفه داریم در برابر این توطئه آنان هوشیار باشیم.

وی با تأکید بر اینکه شرکت در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عزتمندی و اقتدار نظام را در دنیا به دنبال دارد، بیان داشت: ملت ایران اسلامی همواره در 34 سال گذشته با همه توان از قرآن، اسلام و ولایت فقیه دفاع کرده و در این آزمون سخت و سرنوشت‌ساز نیز باید بار دیگر وفاداری خود را به نظام به اثبات برسانند.

علیزاده، رأی به هر نامزد در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری را به مثابه آری به جمهوری اسلامی دانست و بر لزوم مشارکت جدی مردم در انتخابات تاکید کرد.

انتهای پیام/87001/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول