اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از اعضای ستاد جلیلی در کردستان:

گفتمان انقلاب اسلامی موجب دستیابی به اهداف والای نظام است

یکی از اعضای ستاد سعید جلیلی در کردستان گفتمان انقلاب اسلامی مطرح شده از سوی این نامزد انتخابات را موجب دستیابی به اهداف والای نظام دانست.

گفتمان انقلاب اسلامی موجب دستیابی به اهداف والای نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهنام حیدری ظهر امروز در جمع تعدادی از هواداران سعید جلیلی در این شهرستان پیرامون ضرورت حضور در انتخابات گفت: در شرایط حساس کنونی که کشورهای جهان به انتخابات ایران چشم دوخته‌اند لزوم مشارکت همگانی بیش از گذشته احساس می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه ولایت‌مداری مردم کردستان جای هیچگونه تردیدی ندارد این استان را به دلیل قرار گرفتن در مرز کشور دارای اهمیت بالایی عنوان کرد و افزود: مردم کردستان هر مسئولی را که در راستای عمران و آبادی کشور و استان تلاش کند محترم می‌شمارند.

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در کردستان اظهار کرد: بعضی از وعده‌های داده شده از جانب برخی نامزدها عملی نیست.

حیدری با بیان اینکه با گفتمان انقلاب اسلامی مطرح شده از سوی سعید جلیلی دستیابی به اهداف والای نظام امکانپذیر می‌شود، خاطرنشان کرد: حفظ عزت نظام از این طریق میسر خواهد بود.

وی با انتقاد از اینکه برخی نامزدها تنها در شعار از واژه اقوام استفاده می‌کنند، تصریح کرد: به طور قطع مردم با درایت کردستان نسبت به اینگونه مسائل آگاه هستند.

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی با بیان اینکه ما به این شعارها اعتقادی نداریم، اظهار کرد: اعتقاد ما به همسان‌سازی عدالت اقتصادی و اجتماعی است که باید اجرایی و دنبال شود.

حیدری از وجود مشکلات و محرومیت‌ها در استان کردستان، مشاغل فراوان کاذب، محدودیت سرمایه‌گذاری و منحصر شدن آن به بخش خدمات و نرخ بالای بیکاری را به عنوان برخی چالش‌های پیش‌روی مردم استان نام برد.

وی گفت: برای ما مهم خدمت صادقانه مسئولان استان است.

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در کردستان ابراز امیدواری کرد؛ با مشارکت حداکثری ملت در انتخابات روز 24 خرداد‌ماه حماسه عظیم سیاسی خلق شود.

رئیس ستاد سعید جلیلی در کردستان گفتمان انقلاب اسلامی مطرح شده از سوی این نامزد انتخابات را موجب دستیابی به اهداف والای نظام دانست.

انتهای پیام/79012/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول