اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

انقلاب اسلامی ایران امانتی در دست مردم است / انقلاب به دست نا‌اهلان نیفتد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: انقلاب، پست‌ها و مسئولیت‌های این نظام به عنوان یک امانت در دست مردم است و مردم باید با حضور حداکثری خود در انتخابات از قرار گرفتن این امانت به دست نا‌اهلان جلوگیری کنند.

انقلاب اسلامی ایران امانتی در دست مردم است / انقلاب به دست نا‌اهلان نیفتد

سید مجید عاملیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه فرهنگیان در حوزه اجرا و نظارت نقش مهمی را در راستای برگزاری انتخابات در سطح کشور ایفا می‌کنند، اظهار کرد: چرا که فرهنگیان از قشر قابل اعتماد موجود در سطح جامعه هستند.

وی با بیان اینکه طی سال‌های پس از انقلاب درصد بالایی از نیرو‌های اجرایی و نظارتی انتخابات از فرهنگیان بوده‌اند، اضافه کرد: همچنین طی سال‌های گذشته به دلیل اتوماسیون شدن سیستم برگزاری انتخابات درصد بالایی از تجهیزات و امکانات الکترونیکی این سیستم از سوی آموزش و پرورش تأمین شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید بر اینکه درصد بالایی از فضا‌های مورد نیاز و نیروی انسانی برای برگزاری انتخابات از سوی آموزش و پرورش تأمین شده است، تصریح کرد: البته انتخاب فرهنگیان به عنوان افراد فعال در حوزه نظارت و اجرای انتخابات از سوی فرمانداری‌ها و هیئت نظارت شورای نگهبان صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه امسال تعدادی از دانش‌آموزان پیش دانشگاهی به عنوان رأی اولی هستند، ادامه داد: آموزش و پرورش با یک جامعه گسترده برای حضور این جامعه در انتخابات مواجه است و دانش‌آموزان، خانواده‌های آنها و فرهنگیان به عنوان این جامعه محسوب می‌شوند.

عاملیان با بیان اینکه بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب دانش‌آموزانی که رأی اولی نیستند، دارای نقش چشمگیری در راستای برگزاری انتخابات هستند، تاکید کرد: چرا که این افراد می‌توانند خانواده‌های خود را برای حضور در انتخابات دعوت کنند.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب، پست‌ها و مسئولیت‌های این نظام به عنوان یک امانت در دست مردم است، افزود: مردم باید با حضور حداکثری خود در انتخابات این امانت را به دست اهلش بسپارند و از قرار گرفتن این امانت به دست نا‌اهلان جلوگیری کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب هوشمندانه آنها نظام و انقلاب را در مقابل دسیسه‌ها و فته‌های دشمنان بیمه می‌کند، گفت: مردم باید شایسته‌ترین و فردی لایق را برای ریاست قوه مجریه انتخاب کنند.

انتهای پیام/63004/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول