اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

وظیفه پاسداران حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است

معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وظیفه پاسداران حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است

یدالله‌ صدر محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تبریک فرا رسیدن سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار کرد: اهمیت تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی با اشاره به اینکه در انقلاب ملت ایران برای مبارزه علیه رژیم پهلوی، تشکل‌های مردمی تشکیل دادند، تصریح کرد: در این زمان ضد انقلاب و ساواک برای مردم ناامنی ایجاد می‌کرد.

معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه برای حفظ اصالت و هویت مردم انقلاب اسلامی آرام آرام قوت گرفت، گفت: در این زمان ضدانقلابی‌ها به مقابله با مردم برخواستند.

وی به دوران دفاع مقدس و جنگ ایران با رژیم صدام اشاره کرد و افزود: در این دوران رژیم صدام برای ایجاد ناامنی در منطقه خوزستان و کشورمان وارد مرحله عمل شد.

صدر محمدی ادامه داد: این اقدام رژیم صدام سبب شد، نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دفاع از حریم اسلام و نظام نوپای جمهوری اسلامی وارد جنگ شوند.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس وضعیت امکانات نیروهای هوایی و زمینی کشورمان کافی نبود، گفت: با این وجود رزمندگان و پاسداران با تمام وجود برای حفظ انقلاب ایستادگی کردند.

معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه نیروهای ارتش، سپاه و رزمندگان مردمی در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند، اظهار کرد: در این دوران نیروهای هوایی و زمینی با کمک فرماندهی کل قوا همه اقدامات رژیم صدام را خنثی کردند.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس وضعیت دفاع از کشورمان به دست نیروهای جهادی و مردمی انجام شد، اذعان داشت: این نیروها با کمک ملت ایران هدایت و حمایت می‌شدند.

صدرمحمدی، وظیفه پاسداران را حفظ دستاوردهای انقلاب دانست و تصریح کرد: اکنون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای خدمت به میهن در جاده سازی، پل سازی، صنایع نفت و... فعال است.

انتهای پیام/73008/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول