اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی

رئیس جدید دادگاه انقلاب اسلامی قزوین منصوب شد

طی حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه شجاع ذوقی به عنوان رئیس دادگاه انقلاب اسلامی استان قزوین منصوب شد.

رئیس جدید دادگاه انقلاب اسلامی قزوین منصوب شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، جمال انصاری رئیس کل دادگستری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهید بزرگوار بهشتی گفت: حضور حماسی مردم کشورمان که نشان از درک عمیق مردم نسبت به حاکمیت نظام دارد را تبریک می‌گوییم.

وی در ادامه اظهار داشت: سرنوشت حقوقی مردم در دست ماست و قرار نیست برای مطالبات حقوقی مردم کسی غیر از دستگاه قضایی تعیین تکلیف کرده، لذا باید تلاش مجموعه‌ای را برای پاسخ به این مطالبات سوق دهیم.

انصاری افزود: دستگاه قضایی استان قزوین باید با دقت، سرعت و استفاده از همه ظرفیت‌های خود به مطالبات حقوقی مردم پاسخ داده و سرنوشت حقوقی‌شان را به خوبی و درستی رقم بزند.

وی تصریح کرد: باید از سیاست، اندیشه و تمام توان خود برای پاسخ هرچه بهتر به خواسته‌های حقوقی مردم استفاده کنیم، چرا که مردم به لحاظ کیفی و کمی نگرانی‌هایی در مجموعه دستگاه قضایی دارند و این به معنای آن‌ است که حرکت‌های ما نیازمند بازبینی و روزآمدی بیشتری است.

انصاری در خصوص دادگاه انقلاب اسلامی گفت: این دادگاه از حساسیت خاصی برخوردار است، چرا که با پرونده‌ها و مجازات‌های ویژه‌ای روبه‌رو است، لذا توجه می‌شود تا همکارانی که در مسیر خدمت این دادگاه قرار می‌گیرند افرادی مدبر باشند.

وی افزود: فرصت‌های مدیریتی فرصت‌های موقت هستند که مدیر باید برای رسیدگی به امور مردم از این زمان بهترین بهره برداری را کند.

در خاتمه این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام زمانی حکم انتصاب شجاع ذوقی به سمت ریاست دادگاه انقلاب اسلامی و رئیس شعبه اول این دادگاه به وی اعطا گردید.

 انتهای پیام/77001/ق/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول