اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوش در مجلس در گفت‌وگو با فارس:

مردم 24 خرداد با انقلاب اسلامی تجدید بیعت می‌کنند

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت گسترده در انتخابات روز جمعه به نوعی بیعت با نظام جمهوری اسلامی است و باید تلاش کرد تا این انتخابات با مشارکت حداکثری برگزار شود.

مردم 24 خرداد با انقلاب اسلامی تجدید بیعت می‌کنند

سیدراضی نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار کرد: انتخابات نماد مردم‌ساری دینی است و مردم نیز به مشارکت حداکثری در این آن اعتقادی راسخ دارند زیرا شرکت در این انتخابات انقلاب اسلامی را مقابل دشمنان مقتدرتر و توانمندتر می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری اصلی‌ترین هدف است، گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو می‌تواند تاحد زیادی جایگاه بین‌المللی ایران را بهبود بخشد و در مذاکرات آتی برگ برنده ایران محسوب شود.

نوری با اشاره به اینکه غرب به این انتخابات چشم دارد، خاطرنشان کرد: غرب به این مذاکرات چشم دوخته است و به این دلیل باید کوشید تا با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به نوعی نمایش قدرت ملی مردم ایران را برای غرب به نمایش بگذاریم.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی برگزاری انتخاباتی پرشور باعث ناامیدی دشمنان ایران اسلامی می‌شود و به این دلیل از همه توان خود برای مایوس کردن مردم استفاده می‌کنند ولی این اتفاق رخ نخواهد داد و مردم در انتخابات حضوری پرشور خواهند داشت.

وی افزود: بر اساس اطلاعی که دارم همه شرایط برای برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم شده است و مانعی خاصی برای این مهم وجود ندارد.

انتهای پیام/72006/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول