اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات پاکدشت:

انتخابات از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

رئیس ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت، انتخابات را مسئله‌ای ملی و کشوری و از دستاوردهای انقلاب دانست.

انتخابات از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمد تاجیک در آخرین جلسه آموزشی و توجیهی کاربران رایانه بر اهمیت، شور و حساسیت امر انتخابات تاکید کرد و گفت: همه ما بایستی با رعایت اصول تقوا و امانتداری در انجام وظایف محوله کوشا بوده و سعی کنیم انتخابات پیشرو را با جدیت و هماهنگی بهتر برگزار کنیم.

معاون سیاسی فرماندار پاکدشت افزود: در طول 32 سال گذشته و در مدت عمر انقلاب اسلامی ایران رخدادهایی به وقوع پیوسته که هر کدام می‌توانست نظام را با تهدید جدی روبرو کند ولی در سایه الطاف خداوند متعال و رهبری الهی و حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) و هوشیاری و بصیرت مردم، نظام مقدس جمهوری اسلامی با صلابت سیر پر عزت خود را می‌پیماید.

وی با اشاره به کارکردهای انتخابات در جامعه تصریح کرد: مشارکت مردم در حاکمیت، اعطای مشروعیت و رسمیت بخشیدن به نظام، نهادینه کردن ساختارها و نهادهای اساسی نظام و گردش نخبگان از اثرات مثبت انتخابات در جامعه است.

تاجیک با بیان اینکه امروز شاهد درخشش نظام جمهوری اسلامی در بین کشورهای منطقه و جهان هستیم خاطرنشان کرد: با توجه به شکل‌گیری موج بیداری اسلامی انتخابات آتی ریاست جمهوری از حساسیت خاصی برخوردار است و چشم ملت‌های منطقه به ایران اسلامی دوخته شده است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت گفت: از آنجا که انتخابات به عنوان رکن اصلی در جامعه اسلامی ما می‌باشد افراد منتخب نخبگان کشور هستند، بنابراین مردم بایستی با درایت و آگاهی افرادی را انتخاب کنند که جلب رضایت خداوند، قانون‌گذاری و خدمت صادقانه به ملت و کشور از اهداف اصلی آنان باشد.

وی خاطرنشان کرد: هیچ یک از اعضا نباید بر نقش آفرینی کار خود در برگزاری انتخابات بی‌توجه باشد زیرا عملکرد ضعیف عضوی متوجه همه خواهد شد. 

تاجیک به ایجاد بستر مناسب برگزاری انتخاباتی شفاف و باشکوه در خرداد ماه سال جاری اشاره کرد و افزود: عمل به مر قانون اساسی و انتخابات شائبه اعمال نفوذ تخلف و جابجایی یک رای را هم از بین خواهد برد.

در ادامه جلسه مسئول کمیته فناوری و اطلاعات انتخابات پاکدشت دستورالعمل‌ها و موارد لازم در ارتباط با نرم‌افزار ویژه انتخابات را برای کاربران رایانه مطرح کرد و گفت: ثبت و ارسال صورت جلسه شروع انتخابات و اعلام شمارش نهایی آرا توسط این نرم افزار ارسال خواهد شد.

علی دلخواسته افزود: در روز انتخابات استعلام هویت افراد از لحاظ داشتن سن قانونی و تکراری نبودن رای همچنین مشخص شدن تعداد تعرفه مصرفی را به صورت آنلاین به ستاد مرکزی انتخابات ارسال می‌کند.

وی تاکید کرد: اعضای شعب انتخابات و کاربران باید بدانند ماحصل چندین ماه کار برای برگزاری انتخابات منوط به تنظیم بی عیب و نقص فرم 22 و 29 و ارسال به موقع آن است.

انتهای پیام/2462/ک30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول