اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل ارشاد کرمان خبر داد

رشد 3.5 برابری خدمات فرهنگی در کرمان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: در کرمان و در حوزه فرهنگ و هنر، بیش از 3.5 برابر همه دوران بعد از انقلاب اسلامی‌ در حوزه نرم‌افزاری‌، سخت‌افزاری و زیر‌ساختی کار و تلاش شده است.

رشد 3.5 برابری خدمات فرهنگی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی‌ صبح امروز در جلسه شورای معاونان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان‌ با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی با تمسک به ولایت، اوج حماسه سیاسی را در 24 خرداد ماه رقم زدند و موجب یأس و سرخوردگی دشمنان شدند.

وی تصریح کرد: دشمن تمام تلاش خود‌ را انجام داد که این حضور را به حداقل برساند، اما با وجود همه فتنه‌هایی که از سوی استکبار جهانی علیه ایران رقم خورد، حضور 72 درصدی مردم در انتخابات نقشه‌های معاندان و بدخواهان را نقش بر آب کرد و آبروی قلدران و استکبار بر باد رفت.

سعیدی افزود: در استان کرمان میزان مشارکت از میانگین کشوری بالاتر و حدود 80 درصد است در این امر علاوه بر موارد متعدد نقش رسانه‌ها و پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌هایی که در استان فعالیت می‌کنند، مؤثر و تاثیر‌گذار است.

مدیرکل ارشاد استان کرمان تصریح کرد: این حماسه‌ نشانگر این است که مردم ما، انقلاب اسلامی را در راستای مسائل مالی انجام ندادند، بلکه انقلاب اسلامی برای ساری و جاری کردن مبانی دینی و اعتقادی و بستر‌سازی حرکت در مسیر انسانی شدن رقم خورد و بر همین اساس نیز مردم ایران با بصیرت و درایت حرکت کردند.

سعیدی با اشاره به مصاحبه خبری حجت‌الاسلام حسن روحانی‌ رئیس جمهوری منتخب گفت: مصاحبه مذکور، نشانگر ارادت خاصی است که ایشان به ولایت و امامت دارند.

وی گفت: رئیس جمهوری جدید در شرایطی سکان اداره کشور را به دست گرفته که دولت‌های نهم و دهم و طی هشت سال کار مستمر و جدی‌ در خدمت به مردم و کشور سر از پا نشناخته و آن چه در توان داشته انجام داده است.

سعیدی خاطر نشان کرد: به واسطه اطلاع از حوزه کاری خودم، شهادت می‌دهم که در کرمان و در حوزه فرهنگ و هنر، بیش از سه و نیم برابر همه دوران بعد از انقلاب اسلامی‌ در حوزه نرم‌افزاری‌، سخت‌افزاری و زیر‌ساختی کار و تلاش شده است.

وی عنوان کرد: ما سرباز نظام و ولایت هستیم، همان گونه که طی چند روز اخیر نامزدهای ریاست جمهوری اعلام کردند‌ با دولت جدید اعلام همراهی می‌کنیم و تا وقتی که مسئولیت و وظیفه‌ای در این نظام داشته باشیم با تمام توان تلاش می‌کنیم و این تکلیف شرعی و قانونی است.

انتهای پیام/2446/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول