اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

مساجد کانون تحول هستند/ برنامه‎های فرهنگی باید جادبه‎آفرین باشد

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان بر لزوم استفاده مطلوب و بهینه از محیط‎های فرهنگی تاکید کرد و گفت: مساجد کانون تحول هستند که از درون انسان را متحول می‎کنند.

مساجد کانون تحول هستند/ برنامه‎های فرهنگی باید جادبه‎آفرین باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابوالحسن امامی عصر امروز در مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون‎های فرهنگی و هنری مساجد گلستان اظهار داشت: منابع و امکانات محدود است اما این مسائل سبب نمی‎شود تا در اجرای کار فرهنگی اختلال ایجاد شود.

وی انجام کارهای فرهنگی را امری جهادی خواند و تصریح کرد: باید تلاش شود تا از ظرفیت‎ها به بهترین نحو استفاده شود.

باید نقاط ضعف را شناسایی و آنها را تبدیل به فرصت کنیم/ کار فرهنگی نیاز به تلاش مضاعف دارد

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه تولید برنامه‎های فرهنگی با محتوای غنی می‎تواند در جذب جوانان موثر باشد، خاطرنشان کرد: اگر هیئت امنای مساجد در غنای مسائل فرهنگی تلاش داشته باشند یقیناً دستگاه‎های فرهنگی نیز از هیچ مساعدتی مضایقه نخواهند کرد.

امامی با تاکید بر اینکه کار فرهنگی نیاز به تلاش مضاعف دارد، ابراز داشت: باید نقاط ضعف فرهنگی شناسایی و آنها را تبدیل به فرصت کنیم.

وی بر همپوشانی کارهای فرهنگی تاکید کرد و گفت: اوقات فراغت باید همراه با برنامه‎های مناسب تدارک و پیش‎بینی شود تا در نسل جوان جاذبه‌آفرینی کند.

اگر در برنامه‎های فرهنگی جذابیت ایجاد نشود به خروجی مناسبی نخواهیم رسید

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: اگر در برنامه‎های فرهنگی کشش و جذابیت ایجاد نشود به خروجی مناسبی دست نخواهیم یافت.

امامی بر ضرورت ایجاد اتاق فکر در کانون‎های فرهنگی و هنری مساجد تاکید کرد و اظهار داشت: جوانان در اتاق فکر می‎توانند با مطرح کردن انتظارات و خواسته‎های خود در بهبود برنامه‎های فرهنگی موثر باشند، مشاوره جوانان در انجام کارهای فرهنگی نیز بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام/83001/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول