اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گچساران:

زیربناهای فرهنگی گچساران مطلوب نیست

امام جمعه گچساران با تأکید بر لزوم تلاش در راستای جهش امور فرهنگی این شهرستان گفت: زیربناهای فرهنگی گچساران مطلوب نیست و همه در این زمینه مقصر هستند.

زیربناهای فرهنگی گچساران مطلوب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید امین‌الله حجازی امروز در جلسه ستاد شئون فرهنگی این شهرستان که به مناسبت برنامه‌ریزی به منظور برگزاری مراسم نیمه شعبان برگزار شده بود، گفت: کار فرهنگی، گروهی و همگانی بوده و همه مسئولان اداره‌ها و نهادها در این زمینه مسئول هستند.

وی افزود: این شهرستان از نظر فرهنگی باید صعود و جهشی قابل قبول داشته باشد و این مهم نیازمند همت همگانی مسئولان و مردم است.

زیرساخت‌های فرهنگی گچساران متناسب با نام و جایگاه این شهرستان نیست

امام جمعه گچساران با اشاره به وضعیت نامطلوب زیرساخت‌های فرهنگی گچساران عنوان کرد: زیرساخت‌های فرهنگی در این شهرستان متناسب با نام و جایگاه گچساران و مردم ولایتمدار، شهیدپرور و انقلابی این شهرستان نیست.

وی تصریح کرد: زیربناهای فرهنگی به‌ویژه در حوزه قرآنی مطلوب این شهر نیست و همه در این زمینه مقصر هستند.

حجازی با تأکید بر لزوم تلاش مسئولان برای جلب همکاری اقشار مختلف مردم و خیران تصریح کرد: مقصر اصلی خود ما مسئولان هستیم که زمینه را فراهم نکرده‌ایم و به همین دلیل همه باید دست در دست هم داده و برای رسیدن به جایگاه مطلوب تلاش کنیم.

وی پشتیبانی از اجرای امور فرهنگی را بسیار ضروری دانست و توجه ویژه مسئولان را در این زمینه خواستار شد.

حجازی خاطرنشان کرد: ناامیدی در انجام و اجرای فعالیت‌های دینی و فرهنگی نوعی امید‌بخشی به دشمنان بوده و مسئولان باید در این رابطه هوشیار باشند.

امام جمعه گچساران ادامه داد: دشمنان ما امروز به دنبال نسل جوان هستند و باید برای آنان کاری کرد تا فریب نقشه‌های شوم دشمنان را نخورند.

حجازی گفت: باید با همدلی و هماهنگی و با توسل به ائمه و اهل‌بیت (ع) آینده را برای جوانان روشن کرد.

وی با تأکید بر لزوم بسترسازی مناسب برای حضور جوانان در صحنه‌های مختلف ادامه داد: باید بستر مناسب برای حضور جوانان در عرصه‌های فرهنگی، دینی و مذهبی فراهم آید.

حجازی با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان عنوان کرد: جشن بزرگ نیمه شعبان از افتخارات مسلمانان و به‌ویژه شیعیان است.

وی گفت: همه مسئولان باید با استفاده از تمام ظرفیت‌ها به‌ویژه توجه به نسل جوان، جشن میلاد امام زمان (عج) را به نحو شایسته‌‌ای مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/82001/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول