اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه:

دشمن با تهاجم فرهنگی سعی در به انحطاط کشاندن‌ جوانان دارد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه گفت: دشمنان با تهاجمات فرهنگی از طریق ماهواره و ترویج فساد و مظاهر لذت‌بخش و زودگذر سعی در به انحطاط کشاندن‌ جوانان دارند.

دشمن با تهاجم فرهنگی سعی در به انحطاط کشاندن‌ جوانان دارد

حجت‌الاسلام غلام‌رضا گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به اینکه دشمنان در جامعه اسلامی سعی می‌کنند با دو روش جوانان را به تباهی بکشانند، گفت: امروزه دشمنان از لحاظ فیزیکی و فکری درصدد نابود کردن جوانان جامعه ما هستند و برای رسیدن به اهداف شوم خود از هر حربه‌ای استفاده می‌کنند.

گودرزی ادامه داد: دشمنان جامعه اسلامی از طریق فیزیکی که اشاعه اعتیاد بارزترین مقوله آن است سعی در به انحطاط کشاندن‌ جوانان کرده و با تهاجمات فرهنگی از طریق ماهواره و اینترنت به ترویج فساد و مظاهر لذت‌بخش و زودگذر می‌پردازند.

به گفته مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه، وجود خصوصیات برجسته رفتاری در حضرت علی‌اکبر(ع) موجب شده که در نظام اسلامی ایران، سال‌روز میلاد ایشان به ‌روز جوان نام‌گذاری شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی حضرت علی‌اکبر(ع) و الگو قرار دادن ایشان برای جوانان گفت: رفتار و گفتار این حضرت بسیار به منش رسول خدا(ص) شبیه بود و خلق ایشان برگرفته از تعالیم قرآنی و دستورات الهی می‌باشد.

گودرزی خاطر نشان کرد: حضرت علی‌اکبر(ع) جوانی وظیفه‌شناس و بصیر بود و شایسته است جوانان جامعه ما با بهره‌گیری از قرآن و امتیازات قرآنی خود را به ایشان نزدیک کنند و برای انجام وظیفه دینی خود از هیچ کوششی دریغ نکنند.

انتهای پیام/2700/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول