اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

30 کانون فرهنگی هنری مساجد مجری طرح 1447 می‎شوند

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح قرآنی 1447 در 30 کانون مساجد در استان خبر داد.

30 کانون فرهنگی هنری مساجد مجری طرح 1447 می‎شوند

حجت‌الاسلام مراد یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: طرح قرآنی 1447 در سال‌ جاری در 30 کانون فرهنگی مساجد در سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه متقاضیان برای شرکت در این طرح تا یکم تیرماه فرصت ثبت‌نام دارند، گفت: در تابستان سال گذشته 400 نفر در طرح قرآنی 1446 حضور داشتند که پیش‌بینی می‎شود امسال تعداد شرکت کنندگان در این طرح به 600 نفر افزایش یابد.

یوسفی از فعالیت 325 کانون در استان خبر داد و گفت: کانون برنامه‌هایی ویژه برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان استان در نظر گرفته است که در تابستان امسال در سطح استان برگزار خواهد شد.

مسئول دبیرخانه کانون مساجد چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بر همین اساس جلسات توجیهی برای تمامی کانون‌های مساجد استان برگزار شده است.

وی از برگزاری کلاس‎های قرآنی، احکام، عقیدتی، هنری و ورزشی در سطح کانون‌های مساجد خبر داد و گفت: به دلیل همزمانی ماه مبارک رمضان با تعطیلات تابستان اردوهای تفریحی زیارتی این کانون‌ها پس از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

یوسفی برگزاری مسابقات ورزشی را از اولویت‌های برنامه‌های اوقات فراغت این کانون برشمرد و افزود: سعی شده است در هر رشته ورزشی چند مسابقه برگزار شود تا ارتقا‌بخش سطح آمادگی جوانان استان باشد.

انتهای پیام/68006/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول