اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس:

انتخابات تحقق اراده ملت برای تعیین سرنوشت است

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات تجلی حضور و مشارکت سیاسی و همچنین تحقق اراده ملت برای تعیین سرنوشت است.

انتخابات تحقق اراده ملت برای تعیین سرنوشت است

حسین آذین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان با تاکید بر ضرورت شرکت در انتخابات اظهار داشت: مردم شریف ایران در بهمن ماه سال 57 تصمیم سرنوشت‌سازی گرفتند و با امام راحل عهدی بستند که همیشه دخالت مستقیم در سرنوشت کشور داشته باشند و نسبت به امر معاش و معاد خود بی‌تفاوت نباشند.

وی تصریح کرد: مردم ما می‌دانند، دشمنان همیشه چشم طمع به این آب و خاک دارند، لذا با اصول حضور خود را در صحنه انتخابات پررنگ می‌کنند.

آذین افزود: حضور در انتخابات حتی از انتخاب اصلح هم مهم‌تر است و هر رأی ما می‌تواند، پشتوانه‌ای باشد که آینده کشور را تضمین کند.

وی بیان داشت: انتخابات تجلی حضور و مشارکت سیاسی و همچنین تحقق اراده ملت برای تعیین سرنوشت است.

آذین با اشاره به انتخابات نظام استبداد خاطر نشان کرد: اینگونه انتخابات در نظام‌های استبدادی مجالی برای تاثیرگذاری ندارد و زمان طاغوت نیز در کشور ما همین‌گونه بود و شرکت در انتخابات فرمایشی بود، لذا امروز جوانان ما به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی از حق خود استفاده می‌کنند و روز 24 خرداد به گونه‌ای پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند که چشم دشمنان ما کور شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس به تفاوت مردم‌سالاری دینی با مردم سالاری در غرب اشاره و بیان داشت: وجود معنویت در کشور ما سبب شده مردم بر خود واجب شرعی بدانند در این امر مهم شرکت کنند و این امر جنبه ملی هم دارد و به واسطه منافع ملی هم در این انتخابات شرکت می‌کنند.

وی عنوان کرد: فردی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود در حقیقت امانت بزرگی به وی سپرده می‌شود و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که برای تربیت سالم و فضیلت مداری و اخلاق‌مداری در جامعه هم برنامه داشته باشد.

وی گفت: مردم‌سالاری دینی ترجمه جمهوری اسلامی است و مردم احساس وظیفه می‌کنند برای نجات خود در عرصه سیاست حضور مستقیم داشته باشند.

آذین بیان کرد: شرکت در انتخابات به نمایش گذاشتن وحدت است و پایه‌های نظام ما با این حضور مستحکم‌تر می‌شود.

وی اذعان کرد: اگر ما در انتخابات حضور نداشته باشیم و برای تعیین سرنوشت کشورمان دخالت نکنیم، دیگران این کار را می‌کنند و اجانب برای سرنوشت ما تصمیم می‌گیرند.

وی اذعان داشت: مردم باید از حق خود استفاده و فردی صالح، امین وصادق و پایبند به اصول نظام جمهوری اسلامی و مهم‌تر از همه همگام و هماهنگ با ولایت و رهبری انتخاب کنند، زیرا وحدت و همدلی و همراهی با رهبر بسیاری از مشکلات را رفع می‌کند.

انتهای پیام/80016/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول