اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی ـ 310

حضور در انتخابات رای به اقتدار ایران اسلامی است

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس گفت: حضور در انتخابات، رای به اقتدار ایران اسلامی است.

حضور در انتخابات رای به اقتدار ایران اسلامی است

احمدعلی مقیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا افزود: حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی به چالش کشیدن بدخواهان و دشمنان انقلاب اسلامی است که امیدواریم با حضور گسترده مردم، نقشه‌های شوم دشمنان بر ملا شود.

وی اظهار داشت: امسال، سال جهاد سیاسی و جهاد اقتصادی است و ما باید در این انتخابات، در جهاد سیاسی پیروز میدان بازی باشیم.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وقتی واژه جهاد به میان می‌آید باید به وظیفه خود به‌درستی عمل کنیم و با تمام توان وارد شویم و حماسه خلق کنیم.

وی با تاکید بر حضور همه‌جانبه مردم در انتخابات در 24 خرداد، این حضور را یک تکلیف شرعی، عقلی و واجب عینی دانست و گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات، برنامه‌های مختلف دشمنان و در راس آمریکا را به مخاطره انداخته و امام زمان (عج) و رهبری را خوشحال می‌کند.

مقیمی یادآور شد: آگهی بخشی به مردم برای انتخاب اصلح در انتخابات 24 خرداد ماه از مهم‌ترین وظایفی است که بر عهده داریم و باید در این رابطه با اطاعت‌پذیری از رهبری آگاهی‌سازی کنیم و هر چه این حضور پررنگ‌تر باشد، دسیسه‌های دشمن کمتر خواهد شد و به بن‌بست کشیده می‌شود.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه سلایق در این دوره از انتخابات حضور دارند، خاطرنشان کرد: حضور سلایق مختلف، می‌تواند در راستای نقش آفرینی در این میدان انتخابات، بسیار تاثیر‌گذار است و در انتخابات فردا، آحاد مختلف جامعه با تمام توان و با هر سلیقه‌ای وارد می‌شوند.

وی اضافه کرد: این انتخابات در واقع  میدان جنگ ملت ایران و استکبار است و ملت ما با حضور حداکثری و آگاهانه صحنه پیروزی را به نفع ما رقم می‌زند.

مقیمی تصریح کرد: ما باید در این برهه از زمان، ضمن رعایت وحدت، حامی ولایت فقیه باشیم و اگر می‌خواهیم عزت داشته باشیم، با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای، مردانه در مقابل دشمن بایستیم.

انتهای پیام/86002/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول