اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک:

پشتوانه محکم مردم از نظام با شرکت در انتخابات به دست می‌آید

رئیس حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک اولویت کار رئیس جمهور آینده را حل مسایل و مشکلات فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دانست و گفت: پشتوانه محکم مردم از نظام با شرکت در انتخابات به دست می‌آید.

پشتوانه محکم مردم از نظام با شرکت در انتخابات به دست می‌آید

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرمهدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: انتخابات سرنوشت خود مردم است، بر اساس آموزه‌های دین مبین اسلام مردم در انتخاب راه زندگی خود مختار هستند و به آنها این اختیار داده شده که زندگی را با اختیار خود تنظیم کنند.

وی تصریح کرد: همچنین بر اساس قوانین شرعی اگر انسان‌ها بخواهند در سرنوشت خود بهترین انتخاب را داشته باشند، باید بهترین راه را انتخاب کنند که شرکت در انتخابات بهترین راه ممکن است.

رئیس حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک با تاکید بر اینکه لازمه اجرای احکام اسلامی در جامعه داشتن پشتوانه محکم و قوی مردمی است، گفت: بدون شک پشتوانه محکم مردم از نظام با چیزی جز شرکت در انتخابات به دست نمی‌آید و حضور گسترده در انتخابات است که به نظام پشتوانه می‌دهد.

حجت‌الاسلام میرمهدی با بیان اینکه هر کدام از قوای سه گانه باید از حمایت مردمی برخوردار باشند، اظهار داشت: قوای سه گانه به شدت نیازمند پشتوانه و حمایت مردمی است و بدون حمایت مردمی از قدرت چانه‌زنی لازم در مجامع بین‌المللی برخوردار نخواهد بود.

وی ادامه داد: حضور در انتخابات از نظر اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برای کشور بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است، مردم هر چه بیشتر و بهتر در انتخابات شرکت کنند، به همان میزان سرنوشت بهتری برای کشور رقم خواهد خورد.

رئیس حوزه علمیه امام خمینی (ره) اراک داشتن ایمان و تقوا را از مهم‌ترین معیارهای یک انتخاب اصلح عنوان کرد.

انتهای پیام/87001/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول