اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهار:

ملت ایران به کوری چشم دشمنان حضور بی‌نظیر در انتخابات خواهند داشت

فرماندار شهرستان بهار گفت: ملت ایران به کوری چشم دشمنان حضور بی‌نظیر در انتخابات خواهند داشت.

ملت ایران به کوری چشم دشمنان حضور بی‌نظیر در انتخابات خواهند داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، نصرت‌الله گلکارزاده صبح امروز در جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار در محل فرمانداری شهرستان بهار هدف از برگزاری جلسه را ارتقای سطح آگاهی عوامل اجرایی انتخابات با قانون و احکام برگزاری انتخابات عنوان کرد.

وی گفت: نمایندگان فرماندار به عنوان مسئولان اصلی شعب محسوب می‌شوند و وظایف سنگینی بر عهده خواهند داشت و باید شناخت و تسلط کافی به قوانین اجرایی انتخابات داشته باشند و توجه خاص به موارد قانونی و مقررات انتخاباتی در اولویت کار نماینده فرماندار در شعب اخذ رأی است تا در روز انتخابات با مشکل مواجه نشوند و انتخابات به نحو احسن انجام شود.

فرماندار شهرستان بهار ابراز داشت: عوامل اجرایی صندوق‌ها باید با نمایندگان فرماندار تعامل جدی داشته باشند و نمایندگان نیز باید شرایط لازم برای برگزاری انتخابات را در شعب فراهم کنند و تلاش کنیم تا زمینه‌های خلق حماسه سیاسی محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان فرماندار نقش نظارتی دارند و حق حمایت از هیچ کاندیدایی را ندارند و باید تمام توجه نمایندگان فرماندار و مجریان انتخابات رعایت قوانین و مقررات در راستای برگزاری انتخاباتی با شکوه، پرشور و حماسی با حضور حداکثری مردم باشد.

گلکارزاده بیان کرد:‌ نمایندگان فرماندار باید هوشیار باشند و آگاهی داشته باشند که کوچک‌ترین تعرضی به آرای ملت نشود، رأی هر فرد برای ما حق‌الناس است و اگر مشکلی پیش آید در قیامت باید جوابگو باشیم.

وی گفت: هر یک از نمایندگان فرماندار باید صبور باشند و با عوامل و نمایندگان کاندیدا ارتباط برقرار کنند و به تمام نکات آموزشی که به آنها گفته شده است از ریز تا درشت عمل کنند تا مشکلی پیش نیاید.

فرماندار شهرستان بهار با بیان اینکه انتخابات 24 خرداد تضمین‌کننده منافع نظام و انقلاب است، گفت: در تمام انتخابات گذشته در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاهد حضور بالای مردم بوده‌ایم و هر بار نیز دشمنان برای تضعیف مشارکت مردم و برای ایجاد چالش برای نظام سرمایه‌گذاری کردند و هیچ نتیجه‌ای نیز نگرفتند و نخواهند گرفت.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی نیز دشمنان به دنبال به چالش کشیدن انتخابات در کشور ما هستند ولی به کوری چشم دشمنان و با حضور گسترده مردم در این انتخابات همه برنامه‌های شوم آنها ناکام خواهد ماند.

گلکارزاده خاطرنشان کرد: انتخابات بسیار مهم است، چرا که تجلی حضور مردم در عرصه سیاسی و شاخص است، اعتماد مردم به نظام نباید با سهل‌انگاری برخی‌ کم شود، بنابراین ما باید امانت‌دار خوبی باشیم.

وی محور‌های تحقق حماسه سیاسی در انتخابات پیش‌ رو را مورد توجه قرار داد و رمز پیروزی در این مسیر را تبعیت از ولایت فقیه ذکر کرد.

وی با تأکید بر اینکه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی امر مقدسی است و همه مسئولان باید بسترساز حضور چشمگیر مردم در انتخابات باشند، گفت: تدابیر لازم برای فراهم آوردن همه امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی برای یک انتخابات سالم در سطح شهرستان صورت گرفته تا بتوانیم انتخاباتی در شان مردم داشته باشیم. 

فرماندار شهرستان بهار خاطرنشان کرد: مردم بصیر انقلاب اسلامی همانند 34 سال گذشته با حضور حماسی خود در انتخابات 24 خرداد حماسه‌ای دیگری برای کشور ایران اسلامی رقم خواهند زد و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و ایادی استکبار می‌زنند و ثابت خواهند کرد همیشه پشت سر رهبری خود این نهضت را تا ظهور امام عصر(عج) پشتیبانی و حمایت خواهند کرد.

وی به آموزش نمایندگان فرماندار پرداخت و نکاتی در خصوص وظایف و نحوه اجرای رای گیری در روز 24 خرداد متذکر شد و عنوان داشت: نمایندگان فرماندار و دست‌اندرکاران اجرای انتخابات باید ضمن بی‌طرفی وظایف خود را به نحوه مطلوبی انجام دهند.

انتهای پیام/2499/ش40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول