اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج ورزشکاران سپاه بویین زهرا تأکید کرد

حضور پرشور بسیجیان و ورزشکاران بویین زهرا در انتخابات

مسئول بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه امام حسین (ع) بویین زهرا بر حضور گسترده و پرشور بسیجیان به ویژه ورزشکاران و مربیان این شهرستان برای خلق حماسه سیاسی تأکید کرد.

حضور پرشور بسیجیان و ورزشکاران بویین زهرا در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، سیدطاها کبریایی امروز در جلسه شورای مشورتی اعضای کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه امام حسین (ع) این شهرستان که در دفتر کانون بسیج برگزار شد، اظهار داشت: حضور گسترده، هوشیارانه و عظیم همراه با بصیرت برای انتخاب اصلح، کلید واژه‌های خلق حماسه سیاسی هستند و همه باید با این معیارها پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

وی، افتتاح دفتر بسیج ورزشکاران و طرح شجره طیبه صالحین را از اولویت‌های اصلی برنامه‌های بسیج ورزشکاران ذکر و خاطرنشان کرد: در راستای ترویج فرهنگ تندرستی و ورزش، سال گذشته دفتر بسیج ورزشکاران در سگزآباد، عصمت‌آباد و بویین زهرا افتتاح و با استقبال بی‌نظیر و چشم‌گیر علاقه‌مندان عرصه ورزش مواجه شد.

مسئول بسیج ورزشکاران سپاه بویین زهرا با اشاره به کسب رتبه نخست کانون بسیج ورزشکاران این شهرستان اذعان کرد: در زمینه طرح شجره طیبه صالحین نیز مربیان و ورزشکاران برای شرکت در دوره تربیتی و بصیرتی به شهر مقدس قم اعزام شدند.

کبریایی به کلاس‌های بسیج ورزشکاران بویین زهرا در فصل تابستان برای علاقه‌مندان اشاره و بیان کرد: برگزاری کلاس‌های دفاع شخصی، کاراته، آموزش شنا و فوتبال از جمله کلاس‌هایی است که با پیگیری، همکاری و هماهنگی با اداره تربیت بدنی شهرستان برنامه‌ریزی شده است.

وی، رمز پویایی و تحرک کانون‌های بسیج ورزشکاران را در فعالیت‌های ورزشی و جسمی دانست و گفت: رمز موفقیت هر سازمانی در گروه پویایی و تحرک آن است و هر چه تحرک بیشتر باشد، انگیزه، کارآمدی و بازدهی در آن سازمان افزایش می‌یابد.

این مسئول با بیان اینکه با افزایش کارایی، نیروهای انسانی سازمان‌ها با تندرستی کامل و امید بیشتر به فعالیت می‌پردازند، هدف نهایی بسیج ورزشکاران را ترویج روحیه ورزشکاری و منش پهلوانی دانست.

کبریایی بیان کرد: ورزشکاران برای اینکه در جامعه الگو و اسوه دیگران قرار گیرند لازم است روحیه ورزشکاری و منش پهلوانی را سرلوحه فعالیت‌های ورزشی خود قرار دهند و در واقع هدف نهایی بسیج ورزشکاران نیز با توجه به منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری ترویج روحیه ورزشکاری و منش پهلوانی در متن جامعه است.

انتهای پیام/2667/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول