اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه یزد:

دغدغه مردم برای شرکت در انتخابات حفظ انقلاب و نظام باشد

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: همه دغدغه مردم برای شرکت در انتخابات باید حفظ انقلاب و نظام اسلامی باشد.

دغدغه مردم برای شرکت در انتخابات حفظ انقلاب و نظام باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، صبح امروز در جمع روحانیون در اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان خاطراتی از امام خمینی (ره) اظهار داشت: مردم حافظه تاریخی خوبی دارند و از سیره و رفتار بزرگان الگو می‌گیرند و سیره نیکو را هرگز فراموش نمی‌کنند.

وی عنوان کرد: هر حرکت و رفتاری که بزرگان انجام دهند، در اذهان باقی می‌ماند و در هیچ شرایطی از حافظه تاریخی جامعه پاک نخواهد شد.

ناصری خاطرنشان کرد: عملکرد قشرهایی از جامعه از جمله روحانیت هم عملکرد مثبت و هم عملکرد منفی آنها تاثیرگذار است و رفتار و برخورد این قشر از جامعه برای مردم الگو خواهد بود.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار علما و روحانیت در جامعه اسلامی بیان کرد: همواره باید تلاش کرد قول و عمل وعده‌مان با هم یکسان باشد و عمل ما، قولمان را تصدیق کند.

ناصری یادآور شد: امام خمینی (ره) نیز اینگونه بودند و هرگز کسی نتوانست خلاف گفته ایشان را در عملشان ببیند و هرآنچه گفتند، بر عمل به آن تلاش کردند.

وی تصریح کرد: این ویژگی باید در همه افراد وجود داشته باشد و با عمل به میدان بیاییم و این ویژگی باید در مبلغان دین پررنگ‌تر باشد.

امام جمعه یزد اظهار داشت: انتخابات نیز از عرصه‌هایی است که حرف و عمل نامزدهای آن باید یکسان باشد تا مردم به صحنه بیایند و به حرف نامزدها اعتماد کنند.

وی تصریح کرد: باید انقلاب را حفظ کرد و تب و تاب همه باید برای حفظ انقلاب باشد و این کار مهم بر عهده مبلغان است.

ناصری با اشاره به سخنان مطرح شده در مورد انتخابات، عنوان کرد: باید کسی را انتخاب کرد که تلاش و کوشش و اهتمام برای رفع مشکلات داشته باشد و برای حفظ انقلاب قدم بردارد.

وی تصریح کرد: مردم دچار سیاسی بازی نشوند و به دور از سیاسی‌ بازی‌ها دست به انتخاب بزنند و مراقب باشند، با عمل آنها رخنه در انقلاب ایجاد نشود.

در این مراسم که در اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار شد، بیش از صد نفر از روحانیون و مبلغان استان یزد حضور داشتند.

انتهای پیام/2464/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول