اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد:

کمترین تخلف انتخاباتی مربوط به اسدآباد بود

فرماندار اسدآباد گفت: کمترین تخلف انتخاباتی در سطح استان مربوط به شهرستان اسدآباد بوده است.

کمترین تخلف انتخاباتی مربوط به اسدآباد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه اسدآباد بین 9 شهرستان استان همدان به عنوان شهرستان برتر و پیشرو در اجرای فرآیند انتخابات بوده است، اظهار داشت: با آغاز روزشمار برگزاری انتخابات ستاد انتخابات شهرستان تشکیل و 14 کمیته زیر مجموعه آن شکل گرفت که هشت هیئت اجرایی و بازرسی فرآیند انتخابات را دنبال می‌کنند.

وی با ارائه گزارشی از اجرای مراحل فرآیند انتخابات در شهرستان اسدآباد گفت: اسدآباد در خصوص ثبت‌نام‌کنندگان شوراها تنها شهرستانی بود که در سطح استان همدان یک مورد هم رد صلاحیت نداشت.

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در سطح شهرستان 523 نفر داوطلب برای دوره چهارم شوراهای اسلامی ثبت ‌نام کردند، افزود: هم‌اکنون از این تعداد 499 نفر در سطح شهر و روستا به عنوان کاندیدا در حال رقابت هستند.

عبدکوند اضافه کرد: از این 499 نفر تعداد 130 نفر در بخش پیرسلمان، 327 نفر در بخش مرکزی، 9 نفر شهر آجین و 34 نفر شهر اسدآباد برای انتخابات دور چهارم شوراها شرکت دارند.

وی ادامه داد: از تعداد 499 نفر کاندیدا باید برای شهرهای آجین، اسدآباد و بخش‌های مرکزی و پیرسلمان 282 نفر از سوی مردم در دوره چهارم شوراها انتخاب می‌شوند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه 120 شعبه و 259 صندوق اخذ رأی برای این دو انتخابات پیش‌بینی شده است، افزود: از این تعداد شعب 31 شعبه سیار و 89 شعبه به صورت ثابت است.

عبدکوند با بیان به اینکه در تعدادی از روستاها شرایط برگزاری انتخابات به دلیل حد نصاب نرسیدن جمعیت انتخابات شوراها برگزار نمی‌شود، اذعان داشت: از 31 شعبه سیار در پنج شعبه صرفاً انتخابات ریاست جمهوری در آن انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نحوه برگزاری انتخابات به 3 هزار نفر از عوامل اجرایی و بازرسی در قالب کمیته آموزش به میزان 10 هزار نفرساعت آموزش داده شده است، تصریح کرد: این عوامل شامل نمایندگان فرماندار، بخشداران، اعضای شعب، کاربران، بازرسان، نیروهای خدماتی و راننده هستند.

رئیس ستاد انتخاباتی شهرستان اسدآباد همچنین میانگین مشارکت انتخابات گذشته در سطح کشور را 62.5 درصد خواند و گفت: این در حالی است که میانگین مشارکت مردم اسدآباد به نسبت کشور 85 درصد است و امیدواریم همچون گذشته مردم پرشور در پای صندوق‌های رای حضور یابند.

وی با اشاره به اینکه در بحث امنیتی هم هیچ‌گونه مشکلی که موجب تنش در برگزاری انتخابات شود، نداشتیم، تصریح کرد: مبنای کار ما قانون است و تعهد، بی‌طرفی، امانتداری و صیانت از آرای مردم و کاندیداها را از عوامل انتخابات می‌خواهیم.

عبدکوند با بیان اینکه در سطح شهرستان اسدآباد از شش کاندیدای ریاست جمهوری پنج نفر در این شهرستان ستاد تشکیل دادند، گفت: مردم با توجه به مناظرات و برنامه‌های کاندیداها و شاخص‌های مد نظر رهبری می‌توانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

وی بیت‌الغزل حماسه سیاسی را انتخابات دانست و گفت: فضا برای برگزاری انتخاباتی پرشور و خلق حماسی مشهود است و وعده ما با مردم در پای صندوق رأی در 24 خرداد خواهد بود.

فرماندار اسدآباد از همراهی کاندیداها قدردانی کرد و گفت: 70 درصد شور و نشاط در سطح شهر به خاطر حضور نامزدهای شوراها است و با مدیریت خوب هیچ‌گونه تنش و درگیری در سطح شهرستان نداشتیم.

وی گفت: کمترین تخلف در سطح استان مربوط به شهرستان اسدآباد گزارش شد.

انتهای پیام/89008/ک40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول