اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه صورت گرفت

دعوت بسیج اساتید گیلان برای حضوری گسترده مردم در انتخابات 24 خرداد

شورای تبیین مواضع سازمان بسیج اساتید و مراکز آموزش عالی گیلان از مردم این استان برای حضوری گسترده در انتخابات 24 خرداد دعوت کرد.

دعوت بسیج اساتید گیلان برای حضوری گسترده مردم در انتخابات 24 خرداد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در بیانیه شورای تبیین مواضع سازمان بسیج اساتید و مراکز آموزش عالی گیلان آمده است: 34 سال قبل انسانی کبیر برخاست و ندای اجرا و احیای تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و نهضت خود را برگرفته از قیام امام حسین (ع)برگزید و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را در این کشور تحقق بخشید.

این بیانیه می‌افزاید: معمار بزرگ انقلاب به ما یاد داد که از هیچ چیز نترسیم و هیچ راهی را غیر را خداوند و اسلام عزیز در پیش نگیریم و ما از او آموختیم که وقتی دشمن به کشورمان تجاوز کرد دیوارهایی با جان‌هایمان بسازیم و چنانکه این کار را کردیم که حتی دشمن نتوانست یک وجب از خاک این مرز و بوم را تصاحب کند.

در بیانیه سازمان بسیج اساتید گیلان آمده است: همان فرزندانیم که امام راحلمان ما را سربازان در گهواره خواند که امروز و فرداها شیران مدافع آرمان‌های انقلاب و پشتیبان ولی فقیه زمان خواهیم بود و علی‌اکبرها حبیب بن مظاهر و علی‌اصغرها دیروز خمینی(ره)، علی‌اکبرهای امروز امام خامنه‌ای عزیز هستند، چیزی عوض نشده است و امروز شعار همان است، تحریممان کنند، تهدیدمان کنند، لب تشنه جان می‌دهیم و سازش نمی‌کنیم.

بسیج اساتید گیلان، از تمام مردم این استان به ویژه نخبگان علمی دانشگاهی دعوت کرده تا در 24 خرداد با حضوری پر شور و حداکثری با خلق یک حماسه بزرگ به نام حماسه سیاسی بار دیگر به نایب بر حق امام زمان (عج) خود لبیک گفته و به شخصی رأی دهند که قلبشان برای انقلاب و مردم به ویژه محرومان بتپد و به فکر آینده و تعالی کشور در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی باشد.

این بیانیه می‌افزاید: امیدواریم بار دیگر آحاد ملت ایران اقتدار انقلاب اسلامی را به جهانیان نمایان کنند چنانکه ایران اسلامی با کسب افتخارات در عرصه‌های مختلف کشور اثرگذار در منطقه و بین‌المللی تبدیل شده است.

اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان نیز با صدور بیانیه‌ای مردم این استان را برای حضوری باشکوه در انتخابات 24 خرداد دعوت کرد.

انتهای پیام/2300/ش/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول