اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 ـ 378

آمادگی 1492 شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری در گلستان

رئیس ستاد انتخابات گلستان از آمادگی یک‎هزار و 492 شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری در استان گلستان خبر داد.

آمادگی 1492 شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی اظهار داشت: طبق آمار استخراج شده از اداره کل ثبت‎احوال استان، 42 هزار و 650 نفر، رأی اولی در استان گلستان وجود دارند که می‌توانند برای نخستین بار در یک آزمون بزرگ سیاسی و سرنوشت‌ساز برای کشور خود شرکت کرده و سهیم باشند.

وی در ادامه از آمادگی یک‎هزار و 492 شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری در استان گلستان خبر داد که یک‎هزار و 381  شعبه آن ثابت و 111 شعبه به صورت سیار آماده دریافت آرای هم‌استانی‌های عزیز است.

در انتخابات شورهای اسلامی شهر و روستا صندوق سیار نخواهیم داشت

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان ادامه داد: یک‎هزار و 475 شعبه اخذ رأی هم آماده دریافت آرای مردم شریف استان در حوزه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاست و به دلیل اینکه در انتخابات شوراها تنها روستاهایی که دارای شرایط جمعیتی شورا باشند، اخذ رأی خواهیم داشت، از این رو هیچ صندوق سیاری برای انتخابات شوراها وجود ندارد.

وی بیان داشت: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 26 شهر و 928 روستای استان گلستان برگزار خواهد شد که تعداد اعضای شورا در این شهرها و روستاها به نسبت جمعیت متفاوت خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان خاطرنشان کرد: مهلت قانونی تبلیغات کاندیداها در ساعت هشت صبح پنج‌شنبه مورخ 23 خردادماه به پایان می‌رسد و هر حرکت تبلیغاتی، از سوی هواداران کاندیداها تخلف محسوب شده و با آنها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی همچنین به وسایل نقلیه‌ای که در این ایام با چسباندن عکس، پوستر و شعارهای تبلیغاتی کاندیداهای محبوب خود در سطح کوچه و خیابان در حرکت بودند، تذکر داد: از ساعت هشت صبح روز پنج‌شنبه هر اتومبیل و وسیله نقلیه‌ای که دارای عکس، پوستر و سایر اقلام تبلیغاتی بوده و در سطح شهر مشاهده شود توسط نیروهای انتظامی و پلیس راهور متوقف شده و با آنها برخورد قانونی صورت گرفته و جریمه خواهند شد.

جمشیدی تصریح کرد: همان طور که مردم از عوامل اجرایی انتخابات انتظار دارند تا با رعایت قانونمداری امانتدار خوبی برای آرای آنها باشند، ما نیز انتظار داریم مردم به نکات قانونی که از قبل به آنها اعلام می‌شود توجه کنند تا خدای نکرده دلخوری به وجود نیاید. 

مردم در ساعات اولیه اخذ رأی پای صندوق‌ها بروند

وی با بیان اینکه از ساعت هشت صبح روز جمعه 24 خرداد صندوق‌های اخذ رأی آماده حضور مردم و اخذ آراء مردم شریف استان است، گفت: انتظار داریم به دلیل برگزاری توأمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراها و تراکم بالای جمعیت در ساعات پایانی اخذ رأی، مردم در ساعات اولیه و نیمه اول روز به صندوق‌ها مراجعه کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان در پایان تأکید کرد: مردم شریف و ولایتمدار استان گلستان، روز جمعه هر رأی خود را به نشانه مشت محکمی بر دهان استکبار به صندوق‌ها می‌ریزند و با حضور گسترده و درخشانشان «حماسه سیاسی» را اجرایی و محقق خواهند کرد. 

انتهای پیام/2307/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول