اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان:

برخی کاندیداهای شوراها با تک‌ماده قبول شده‌اند/ عکس‌محوری در انتخابات شورا‌ها

فرماندار شهرستان همدان گفت: برخی از افرادی که برای کاندیداتوری شورای شهر ثبت نام کردند کف قبولی را دارند به طوری که تعدادی با تک ماده قبول شده‌اند پس مردم در انتخاب خود دقت کنند.

برخی کاندیداهای شوراها با تک‌ماده قبول شده‌اند/ عکس‌محوری در انتخابات شورا‌ها

حسن قهرمانی‌مطلق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص ثبت نام کاندیدا‌های شورای شهر اظهار داشت: نحوه تبلیغ شوراها باید تجدید نظر شود چراکه تبلیغات شورا‌ها و انتخابات شورا‌ها عکس‌محور شده و کاندیدا‌ها به جای برنامه‌محوری فقط عکس خود را در معرض دید قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه تعدادی از افراد کاندیدای شورا که به صورت ائتلافی آمدند بیان داشت: تعدادی از افراد نیز به شکل ائتلاف‌هایی است که برنامه خاصی هم ندارند.

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به شمار زیاد کاندیدا‌های شورای شهر در همدان خاطرنشان کرد: اگر تعداد افراد تأیید صلاحیت شده برای کاندیداتوری شورای شهر محدودتر بود کارها کارشناسانه‌تر بود و انتخاب راحت‌تر صورت می‌گرفت.

*تعدادی از کاندیدا‌ها برای مشهور شدن آمدند

وی افزود: تعدادی از کاندیدا‌های شورای شهر با ثبت نام فقط قصد پیدا کردن شغلی و یا شهرت را داشتند و بعضی نیز آمدند که عکسشان روی بیلبوردها باشد اما باید بدانند که فردی که برای کاندیداتوری ثبت نام می‌کند باید برنامه داشته باشد.

قهرمانی‌مطلق در خصوص ثبت نام کاندیداهای شورای شهر افزود: هر فردی لیسانس داشت منع قانونی نداشتیم و از وی ثبت نام کردیم.

وی اضافه کرد: برنامه‌ریزی برای کلان‌شهری مانند همدان باید از سوی افراد توانمند صورت گیرد در صورتی که این توان در همه افراد تأیید صلاحیت شده وجود ندارد.

فرماندار شهرستان همدان بیان داشت: با توجه به تعداد بالای کاندیدا‌های شورای شهر انتخاب برای مردم سخت می‌شود.

وی افزود: مردم باید برای انتخاب 15 نفر عضو شورا، با شناخت و تحقیق وارد عمل شوند تا عنان و اختیار شورای شهر و شهرداری به دست کسانی سپرده شود که کار بلد باشند.

قهرمانی‌مطلق در پایان سخنانش گفت: در بین کاندیداهای ثبت نامی برای شورای شهر تعدادی هم به نیت خدمت آمدند و با هزینه شخصی خودشان آمدند تا به مردم و شهر خدمت کنند.

انتهای پیام/89007/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول