اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان:

20 جلسه توجیهی برای مجریان انتخابات در کرمان برگزار شد

فرماندار کرمان با بیان اینکه تمام تمهیدات برای برگزاری انتخابات اتخاذ شده است، خاطر نشان کرد: تاکنون 5 مانور انتخاباتی و 20 جلسه توجیهی برای مجریان انتخابات برگزار و کرمان آماده برگزاری انتخاباتی پرشور است.

20 جلسه توجیهی برای مجریان انتخابات در کرمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان،بهنام سعیدی در جمع روحانیان و ائمه جماعت کرمان با اشاره به اینکه روحانیت امین اقشار مختلف جامعه هستند، اظهار داشت: سهم علما و روحانیان در ایجاد شور انتخاباتی بسیار زیاد است.

وی با تاکید بر اینکه روحانیان مورد اعتماد مردم هستند، تصریح کرد: هر رأی مردم در روز انتخابات همچون تیری است که به سوی دشمن رها می‌شود که باید با دعوت از همه آحاد جامعه بر تعداد آرای مردم افزود.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان کرمان با بیان اینکه در حال حاضر تمام تمهیدات برای برگزاری انتخابات اتخاذ شده است، خاطر نشان کرد: تاکنون پنج مانور انتخاباتی و 20 جلسه توجیهی برای مجریان انتخابات برگزار شده است.

در این نشست مدیر حوزه‌های علمیه استان کرمان گفت: روحانیان در خلق حماسه سیاسی و معرفی معیارهای انتخاب افراد اصلح وظیفه دارند.

حجت‌الاسلام حسین الله‌وردی با اشاره به اینکه انتخابات سرنوشت یک ملت را رقم می‌زند، عنوان کرد: روحانیان در معرفی و شناساندن معیارهای شناخت افراد اصلح به مردم وظیفه دارند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از انتخابات به لیلة‌ا‌لقدر تعبیر کرده‌اند، تصریح کرد: همان طور که شب قدر بر سرنوشت یک سال انسان تاثیر دارد انتخابات نیز بر سرنوشت چند سال یک ملت تاثیرگذار است.

مدیر حوزه‌های علمیه کرمان اولویت اول در انتخابات افراد را پایبندی به ارزش‌ها دانست و افزود: همچون انتخابات ریاست جمهوری باید در انتخابات شوراها نیز دقت شود تا افرادی که به نفع نظام، مردم و کشور کار می‌کنند انتخاب شوند، زیرا شوراها راه و کانال ورود به عرصه سیاست هستند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن می‌خواهد به جای عالم محوری، علم محوری حاکم شود، ابراز داشت: نقش روحانیت در ناکام گذاشتن نقشه معاندان نظام بسیار حساس و مهم است.

مدیر حوزه‌های علمیه کرمان با دعوت از همه مردم برای شرکت در انتخابات 24 خرداد تاکید کرد: مردم بار دیگر با حضور حماسی خود دشمنان انقلاب را ناکام می‌گذارند.

انتهای پیام/2446/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول