اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

انتخابات ایران مردم سالاری دینی را به رخ جهانیان می‌کشد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: انتخابات دموکراسی و مردم سالاری دینی را به رخ جهانیان می‌کشد.

انتخابات ایران مردم سالاری دینی را به رخ جهانیان می‌کشد

حجت‌الاسلام عبدالرحیم نیساری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مردم انقلابی ایران اسلامی بار دیگر در آستانه یک امتحان بزرگ مقابل دشمنان انقلاب اسلامی حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه تمام اسباب و مقدمات انتخابات آماده شده، خاطرنشان کرد: با ثبت‌نام نامزد‌های انتخابات در یازدهمین دوره ریاست جمهوری، چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و همین طور در استان ما برای انتخابات میان دوره‌ای چهارمین دوره خبرگان رهبری، همچنین تایید صلاحیت‌ نامزدهای انتخاباتی، سخنرانی‌های پرشور و مناظره‌ها همه و همه آماده شده‌اند تا مردم انقلابی ما مظهر حماسه سیاسی به تعبیر مقام معظم رهبری را در حضور چشمگیر خود در 24 خرداد به منظر جهانیان بگذارند.

نیساری تصریح کرد: مردم با حضور خود بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی را مایوس می‌کنند و همچنان پای امضایی که به حضرت امام داده و تعهدی که به خون شهدا داده‌‌اند پایبند بوده و همواره راه امام را ادامه داده و پشتیبان میراث ایشان که اصل ولایت فقیه است، خواهند بود.

وی افزود: مردم تعهد خود به خون شهدا را با انگشتانی که در استمپ بر تعرفه رای خواهند گذاشت اثبات کرده و بار دیگر شکوه‌مندی، عزت و اقتدار جدیدی را رقم خواهند زد که برگ زرین دیگری در کتاب افتخارات مردم همیشه در صحنه ما خواهد بود.

نیساری با اشاره به اینکه انتخابات از چندین منظر دارای اهمیت بوده، اظهار داشت: این انتخابات نخست بحث دموکراسی و مردم سالاری دینی را به رخ جهانیان می‌کشد در حالی که دشمن از دور بر ایران اسلامی چنبره زده و از افغانستان، عراق، سوریه، ترکیه و همین‌طور کشورهای حاشیه خلیج فارس به نوعی تحرکات نظامی و اطلاعاتی خودش را دارد ولی ملت ایران با بی توجهی به این مباحث در میدان رای گیری حضور خواهد یافت.

وی افزود: از سوی دیگر تحریم‌هایی علیه مردم ما و برای به زانو در آوردن و تسلیم کردن مردم ما در برابر ابر قدرت‌ها وضع کرده‌اند و به قول خودشان این تحریم‌های شکننده را انجام داده‌اند در حالی که مردم در داخل تحریم‌ها هستند و می‌خواهند زنجیرهای استعمار را بشکنند و به نوعی آزادگی خودشان را به جهانیان نشان دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امسال سال حماسه سیاسی نام‌گذاری شده، تصریح کرد: بخشی از حماسه سیاسی همین انتخابات بوده و مقدمه انتخابات حضور در انتخابات و روز رای گیری است.

وی ادامه داد: بخشی دیگر از این حماسه سیاسی بعد از رای گیری خواهد بود که مردم با بصیرت خود حواسشان را جمع کرده و توطئه‌های دشمنان اسلامی را خنثی کنند.

نیساری گفت: مردم با درصد بالا در رای گیری شرکت کنند و اگر این حماسه سیاسی را داشته باشیم طبیعی است که ما در قدرت چانه زنی و نشاندن پیام شهدا و امام در میزهای مذاکره با دیگران موفق می‌شویم.

وی افزود: نتیجه انتخابات روزهای خوبی را برای ملت ایران به ارمغان خواهد آورد.

انتهای پیام/61009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول